Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een verlengaanbod, echter krijg ik een foutmelding

• January 25, 2025
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Beste,

Ik wil graag mijn internet thuis verlengen.

Telkens als ik via de ‘mijn kpn’ omgeving op het verlengaanbod druk krijg ik een foutmelding.

Nu heb ik afgelopen vrijdag met kpn gebeld. Hier werd mij medegedeeld dat ik een zakelijk contract heb, en deze gekoppeld is aan een BV die sinds 2018 niet meer actief is. 

Er werd mij medegedeeld dat ik eerst een contractovername in moet dienen voordat ik een verlengaanbod zou kunnen krijgen. Dit vind ik zeer vreemd gezien ik nooit een zakelijk contract heb ondertekend op mijn thuis adres. Een contractovername is in mijn ogen alleen bedoeld als er daadwerkelijk een contract is, wat er simpelweg niet is. Ik ben een aantal weken geleden nog gebeld door KPN zakelijk met een aanbod om van prive naar zakelijk te gaan verhuizen. Dit vindt ik zeer vreemd. Wellicht is er na dit belletje van KPN zakelijk iets per ongeluk gewijzigd in/aan mijn contract.

Zou iemand dit voor mij na kunnen kijken en op kunnen lossen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Mikeyy, welkom op onze community! Wat een merkwaardige situatie. Kan het zijn dat je misschien een kleinzakelijk abonnement hebt? Deze verschillen niet zoveel van de particuliere abonnementen. 

Inhoudelijk kun je over alle vragen over jouw specifieke abonnement toch het beste terecht bij mijn telefonische collega's.

Als een contractovername toch nodig is kun je dit hier online doen: Contractovername of naam aanpassen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 26, 2025

Hallo ​@Mikeyy ,

Ik heb nog een andere link voor jou om te proberen:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. 

Grote kans dat je hier ook een foutmelding op krijgt, maar het is het proberen waard. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2025

Hallo ​@Mikeyy ,

Ik heb nog een andere link voor jou om te proberen:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. 

Grote kans dat je hier ook een foutmelding op krijgt, maar het is het proberen waard. 

Als ik op de link druk. Wordt ik direct uitgelogd, net zoals in elke verlengshop/omgeving.

het vreemde is dat als ik mijn facturen bekijk, staat er toch echt KPN thuis. Vreemde situatie.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2025

Hoi ​@Mikeyy, welkom op onze community! Wat een merkwaardige situatie. Kan het zijn dat je misschien een kleinzakelijk abonnement hebt? Deze verschillen niet zoveel van de particuliere abonnementen. 

Inhoudelijk kun je over alle vragen over jouw specifieke abonnement toch het beste terecht bij mijn telefonische collega's.

Als een contractovername toch nodig is kun je dit hier online doen: Contractovername of naam aanpassen

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2025

is inderdaad merkwaardig. Ook log ik in in de prive omgeving en niet zakelijk. Ik begrijp er ook niets van haha

Ik heb het contractovername formulier verstuurd op 28-01, echter nog geen reactie ontvangen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als het goed is zou een contractovername met 7 werkdagen wel doorgevoerd moeten zijn en daar zou je ook wel berichten over moeten hebben gehad. Kun je hierover nog eens met ons bellen? Je kan ook een belafspraak maken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 14, 2025

Gisteren mailtje binnen gekregen dat de contractovername verwerkt is. Even morgen bellen als er een scherp aanbod is voor verlenging. 

Mensen, bedankt voor uw antwoorden/hulp.