Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag gratis ESPN Compleet in plaats van het Pluspakket

• February 2, 2025
  • 26 reacties
  • 2446 keer bekeken

Ik wil graag ESPN Compeet hebben in plaats van het pluspakket. Ik heb KPN Thuis & Mobiel dus dat is geheel gratis. Kan dat geregeld worden?

Beste antwoord door PeterG

Psst

Er is sinds vandaag, 4 februari 2025, nieuw combivoordeel. 

Volgens mijn kun je nu, weer, kiezen voor ESPN Compleet. En houd je ook het gratis Pluspakket.

Zie 

En ook MijnKPN. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

26 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2025

Hallo ​@Arnout_67 ,

Dat kan alleen maar als je nog een oud abonnement hebt op de voorwaarden van KPN Compleet. Heb je een keer verlengd sinds 2 september 2019? Dan heb je nu Combivoordeel en daar heb je dan nooit recht op een gratis ESPN-pakket. En ook niet als jouw abonnement is gestart vanaf 2 september 2019.

Heb je toch nog steeds een oud abonnement met KPN Compleet. (dus ook een mobiel abonnement bij KPN ernaast), dan is zo'n switch tussen het gratis pluspakket en gratis ESPN-pakket nog wel mogelijk. Dan geldt dit: 

Hoe en hoe vaak kan ik mijn gratis zenderpakket wisselen?

Je kunt het TV-pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Instellingen en daarna naar Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.

• Auteur
  • Helper
  • February 2, 2025

Nee nooit verlengd. Sinds januari is dit het 1e abonnement. Hiervoor heb ik een andere provider gehad 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

Sinds januari is dit het 1e abonnement. Hiervoor heb ik een andere provider gehad 

Onder jouw voorwaarden, TV+, is gratis ESPN niet mogelijk. 

​​​​Je hebt het TV+ abonnement. Dat bestaat sinds januari 2023. Al sinds Hussel vanaf 2019 is gratis ESPN niet meer mogelijk. 

Alleen als je nog een vóór of in 2017 afgesloten Hussel abonnement hebt kun je nog gratis ESPN krijgen in combinatie met een kpn mobiel abonnement. 

Dit kan wel

Zie http://kpn.com/espn

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2025

Nee nooit verlengd. Sinds januari is dit het 1e abonnement. Hiervoor heb ik een andere provider gehad 

Dan heb jij een abonnement op basis van Combivoordeel. Dan is een gratis ESPN Compleetpakket niet mogelijk.

Zie verder mijn eerste reactie: 

Hallo ​@Arnout_67 ,

Dat kan alleen maar als je nog een oud abonnement hebt op de voorwaarden van KPN Compleet. Heb je een keer verlengd sinds 2 september 2019? Dan heb je nu Combivoordeel en daar heb je dan nooit recht op een gratis ESPN-pakket. En ook niet als jouw abonnement is gestart vanaf 2 september 2019.

Heb je toch nog steeds een oud abonnement met KPN Compleet. (dus ook een mobiel abonnement bij KPN ernaast), dan is zo'n switch tussen het gratis pluspakket en gratis ESPN-pakket nog wel mogelijk. Dan geldt dit: 

Hoe en hoe vaak kan ik mijn gratis zenderpakket wisselen?

Je kunt het TV-pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Instellingen en daarna naar Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.

• Auteur
  • Helper
  • February 2, 2025

Ik heb nooit een hussel abonnement gehad.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

Nee, je hebt pas sinds januari 2025 je abonnement bij kpn.

Bij de abonnementen afgenomen sinds januari 2019 is gratis espn al niet meer mogelijk. Voor jou dus ook niet.

Kortom, je bent 6 jaar te laat hiervoor. Je verzoek is dan ook niet mogelijk.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2025

Ik heb nooit een hussel abonnement gehad.

Nee, en ook nooit een abonnement op de voorwaarden van KPN Compleet. 

Hussel is sinds begin vorig jaar vervangen door "Combivoordeel". Maar het idee is een voortzetting van KPN Hussel. 

Hoe dan ook, gratis ESPN Compleet ga jij nooit krijgen. Het is niet anders. 

• Auteur
  • Helper
  • February 2, 2025

En als ik dan het Pluspakket opzeg, kan ik dan wel kiezen voor ESPN Compleet?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2025

Je kunt altijd kiezen voor ESPN Compleet. Maar dan wel tegen betaling. 

https://www.kpn.com/entertainment/espn

Met ESPN Compleet kijk je live voetbal en nog veel meer sport op 4 zenders.

Live voetbal en veel meer sport

4 extra zenders, inclusief ESPN WATCH

Je kan ESPN maandelijks aan- of uitzetten

Prijs, € 14,99 per maand

Heb je ook een mobiel abonnement? Dan heb je recht op vijf euro entertainmentkorting zolang je die korting nog niet hebt op een ander entertainmentpakket. 

Heb je onze eerdere reacties niet gelezen?  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

Nee, dat kan dus niet. De keuze is per januari 2019 vervallen. En krijgen klanten die ook mobiel hebben alleen nog het pluspakket gratis. Dat hebben we nou al 5 x uitgelegd hier.

Als je ook mobiel hebt, zoals jij hebt, dan kun je het gratis pluspakket niet uitzetten. En waarom zou je ook een gratis pakket uitzetten voor het betaalde espn pakket zie ik ook niet.

Voor slechts € 14,99 per maand kun je álle wedstrijden in de eredivisie m/v, KKD zien. Je krijgt € 5 korting als het je enige extra pakket is.

Via MijnKPN kun je ESPN Compleet toevoegen. Maar wel à € 14,99. En dat geldt voor iedereen met een abonnement wat sinds januari 2019 is genomen.

• Auteur
  • Helper
  • February 2, 2025

Eerlijk gezegd vind ik ESPN Compleet interessanter dan het pluspakket. Hier zitten ook kinderzenders in en die mogen wat mij betreft ook verplaatst worden naar een Kidspakket. Dat geldt trouwens ook voor de turkse zenders! Die kunnen ook toegevoegd worden aan het Turkse pakket. En Eurosport 2 heb ik ook niets aan. Dat staat ook op Eurosport 1.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2025

Eerlijk gezegd vind ik ESPN Compleet interessanter dan het pluspakket. 

Dat snap ik dan wel weer. Maar ESPN Compleet kun je gewoon erbij nemen. En dat pluspakket? Ach, je krijgt het er gratis bij als een cadeautje. Toch niet iets om over te klagen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

Het kidspakket is juist enkele jaren geleden naar het pluspakket verplaatst. 

Er zit geen Turkse zender in het pluspakket. En maar 1 in het basispakket. De overige zitten al in een apart Turks zenderpakket. 

Eurosport 2 heeft toch echt een andere programmering dan 1. Ik heb met bijvoorbeeld Wimbledon heel vaak Eurosport 2 aan.

Eerlijk gezegd vind ik ESPN Compleet interessanter dan het pluspakket. 

Mee eens, maar alleen in het weekend en met de Beker. Hoewel met de Beker alles via het basispakket is te zien via kanaal 14. En ook Fox (16) als er een tweede wedstrijd gelijktijdig is. 

En er wordt 2½ à 3 maanden per jaar niet gevoetbald. Tijdens de zomerstop zeggen heel veel mensen espn compleet op om het bij de start van een seizoen weer te nemen. 

En zo oninteressant is het pluspakket niet. Ik kijk vaak 82 tot en met 89. Ook 192tv op 113 vaak aan.

En buiten de zenders om is er ook een uitgebreid aanbod on demand aan films en series

Bold letters is HD.

36 Eurosport 2

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Cartoonito BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids BG/T*

…DIVERSEN
73 RTL Lounge BG/T*
74 RTL Crime  BG/T*

77 OUT TV
78 Family 7 (religieuze televisie)

82 NPO 2 Extra BG/T

84 Discovery Science BG
85 Animal Planet 24 BG
87 Nat Geo Wild BG

89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
110 MTV 80’s BG
111 Slam! TV
112 TV Oranje
113 192tv BG
114 100 procent NL
115 Stingray Classica (vh. Brava)
116 MTV Live

202 Pluspakket on demand aanbod (ook in HD)

• February 2, 2025

ESPN is enkel voetbal, dat is op geen enkele manier te vergelijken met het pluspakket.

Dat diverse zenders in dat pakket niet aan de smaak voldoen is een ander geval.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

Er is ook American Football en MLB (soccer) ​@Rowi.  Daar wordt meer naar gekeken dan je zou denken.

Ook is er Amerikaans basketbal, honkbal en IJshockey.

Verder worden ook de wedstrijden van de Braziliaanse club Corinthians live uitgezonden. Memphis de Paay speelt daar en die is nogal populair.

Ik vind € 14,99 een nette prijs ​@Arnout_67 . Voor dat bedrag kan ik niet elk weekend náár een wedstrijd toe hoor. Openbaar vervoer, wedstrijdticket e.d. En in het stadion is het vaak koud. Thuis brandt de verwarming. Enigszins.

• February 2, 2025

Dat verandert niets aan mijn uitspraak het pluspakket is voor een veel breder publiek bedoeld. In tegenstelling tot ESPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

Mee eens, ​@Rowi. .

Psst…. Dat verander….

• Auteur
  • Helper
  • February 2, 2025

Maar ESPN Compleet vind ik VEEEEEEEL interessanter dan dat middelmatige pluspakket 😡😡😡👎🏼

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

Maar niet als je er voor moet betalen kennelijk. (zo hollandsch).

€ 14,99 is toch helemaal niet duur voor álle wedstrijden uit de Eredivisies mannen en vrouwen en de KKD?

En gedurende de zomerstop kan je het ook uitzetten.

Sinds KPN niet meer de hoofdsponsor is van de eredivisie (m) bieden ze het ook niet meer gratis aan.

• February 2, 2025

Maar ESPN Compleet vind ik VEEEEEEEL interessanter dan dat middelmatige pluspakket 😡😡😡👎🏼

Dat kan, maar je zal toch echt het ESPN los moeten afnemen zo simpel is het. Zoals Peter opmerkt blijkbaar niet genoeg om ervoor te betalen.

Voor mij heeft dat pluspakket ook weinig te bieden. Niet genoeg om daarvoor een mobiel abonnement bij KPN af te nemen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Psst

Er is sinds vandaag, 4 februari 2025, nieuw combivoordeel. 

Volgens mijn kun je nu, weer, kiezen voor ESPN Compleet. En houd je ook het gratis Pluspakket.

Zie 

En ook MijnKPN. 

• Auteur
  • Helper
  • February 4, 2025

Dus ik kan ESPN Compleet EN het Pluspakket nemen omdat ik KPN Mobiel & Thuis heb? 😄

Geheel gratis?

Nou regel dat dan maar. 😆😄

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2025

Kan je zelf regelen. Via MijnKPN. Onder 'voor jouw'.

• Auteur
  • Helper
  • February 13, 2025

Ik heb ook een KPN modem/router en 2 abonnementen; Thuis (TV, Internet en Vastbellen) en Mobiel. Kan ik dan ook ESPN krijgen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 13, 2025

Je vraag is al beantwoord. 

Open op je smartphone de MijnKPN app en kies 'voor jou'. Daar kun je Combivoordeel activeren.