Skip to main content
Vraag

Ik wil korting op mijn mobiele abonnement, wat is er mogelijk?

• 18 februari 2025
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik wil graag als trouwe klant extra korting op mijn telefoon abonnement. Wat is er mogelijk? 

4 reacties

• 3271 reacties
  • 18 februari 2025

Bij mobiele abonnementen is geen korting mogelijk. De prijs op de website is de prijs zoals die is. Daar valt niet over te praten. Is het je te duur naar je? Dan zou je bij Simyo kunnen kijken. Dat is een KPN dochteronderneming. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36584 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@Jim Beugen ,

Je kunt een korting krijgen van 2,50 , 5,00 of 7,50 afhankelijk van jouw abonnement) als je ook Internet-thuis afneemt bij KPN. 

Verder is het handig als je jaarlijks jouw abonnement verlengt, want dan heb je geen/minder last van de jaarlijkse prijsindexaties. Het slimste is jaarlijks verlengen tussen 1 juli en 1 oktober. Je betaalt dan de prijs die de nieuwe klanten ook betalen voor hun abonnement. Lager dan dat gaat het niet worden. 

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Wat leuk dat je jouw abonnement bij KPN wilt verlengen, ​@Jim Beugen! 💚 Ik kan je via deze weg geen aanbod doen. De KPN Community is een klant-helpt-klant platform. Wij zijn er om jou te helpen bij jouw vragen, maar niet om te verlengen. Kijk daarom voor jouw persoonlijke verlengaanbod in onze verlengshop: Abonnement verlengen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36584 reacties
  • 24 februari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Jim Beugen ,

Je kunt een korting krijgen van 2,50 , 5,00 of 7,50 afhankelijk van jouw abonnement) als je ook Internet-thuis afneemt bij KPN. 

Verder is het handig als je jaarlijks jouw abonnement verlengt, want dan heb je geen/minder last van de jaarlijkse prijsindexaties. Het slimste is jaarlijks verlengen tussen 1 juli en 1 oktober. Je betaalt dan de prijs die de nieuwe klanten ook betalen voor hun abonnement. Lager dan dat gaat het niet worden. 

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

​@Jim Beugen 

Heb je alle mogelijke Combivoordelen al geactiveerd? 

Reageer