Skip to main content
Vraag

Ik wil m'n abonnement wijzigen. Hoe doe ik dat?

• December 5, 2025
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

DawnEve
Topper
Forum|alt.badge.img

Beste, hoe kan ik een abbonement wijzigen. Ik kan met niemand contact krijgen. Jullie chat werkt al jaren niet. 200 Meter graven voor glasvezel, wat kost dat? Het huidige abonnement bij kpn kost nu 60 euro met digitenne. En het werkt niet naar behoren, groot huis/ tuin, nergens bereik. De tv doet het niet. Overstappen naar 25 euro internet van odiddo klinkt beter dan? Mvg, dawn

3 reacties

• December 5, 2025

Een abonnement wijzigen kan gewoon in MijnKPN. Op dezelfde plek dus waar je de facturen download. 

DawnEve
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 6, 2025

Hoi, daar kan ik alleen extra diensten kopen, en goedkoper alternatief is daar niet? En hoe duur is glasvezel aanleggen in buiten gebied? Bvd, dawn

• December 6, 2025

Je kunt in MijnKPN de snelheid van je abonnement omhoog of omlaag zetten. Of er voor kiezen om bijvoorbeeld tv of vaste telefonie op te zeggen. Hoe meer opties je uitschakelt, hoe goedkoper het word.

Als je contractvrij bent kun je over naar de nieuwste abonnementsvorm. Dat is soms wat goedkoper bij dezelfde opties. Hiervoor moet je bellen: 0800-0402. 

Word er op dit moment glasvezel aangelegd bij jou in de straat? Dan is een aansluiting meestal gratis.

Als er helemaal geen sprake is van glasvezel aanleg bij jou in de regio en je wilt toch glasvezel, dan kan je hier een haalbaarheidsonderzoek aanvragen:

https://www.kpn.com/glasvezelnetwerk/haalbaarheidsonderzoek-aanvragen

Maar hou er rekening mee dat het dan mogelijk heel veel geld gaat kosten.