Skip to main content
Antwoord

Ik wil mijn account graag verwijderd hebben

• October 31, 2025
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Wil graag uitschrijven forum en geen emails meer ontvangen . Hoe kan dat ??

Beste antwoord door Flitsend

Als je je forum account wilt laten verwijderen kun je dat hier laten doen. Als je je account wel wilt houden, maar geen berichten meer wilt ontvangen kun je je instellingen aanpassen door rechtsboven op je profielfoto te drukken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Als je je forum account wilt laten verwijderen kun je dat hier laten doen. Als je je account wel wilt houden, maar geen berichten meer wilt ontvangen kun je je instellingen aanpassen door rechtsboven op je profielfoto te drukken!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 31, 2025

Beste ​@JDD  dat kun je via onderstaande link regelen:

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 31, 2025

@JanD

Ik moet toch eens uitzoeken hoe je op die manier een linkje kunt plaatsen, oogt veel overzichtelijker en netter dan die zielige hyperlink van mij.😂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 31, 2025

Geen hyperlink maken. Gewoon de url uit het forum plakken. (mits de spaties - zijn. Met %20 werkt het niet ​@Flitsend )

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 31, 2025

Jammer dat je het forum helemaal wilt verlaten ​@JDD .

Overigens kun je via onderstaande link wel ALLE notificaties uitzetten. (niet vergeten aan te zetten als je dan weer eens een vraag stelt)

Meldingen instellen: https://community.kpn.com/settings/notifications

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 31, 2025

Bedankt voor alle reacties en het doorverwijzen naar het juiste topic: ik sluit dit topic voor verdere reacties.

@JDD jammer om te lezen dat je je account wilt laten verwijderen. We waarderen je bijdragen aan de community enorm! Ik heb net gereageerd op jouw privébericht!