Skip to main content
Vraag

Ik wil mijn ongewenste opzegging annuleren

• April 4, 2026
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Beste KPN,

Ik schrijf dit bericht omdat ik graag klant wil blijven bij KPN, maar mijn abonnement buiten mijn schuld om is beëindigd. Hierbij mijn situatie:

• Hoewel ik een overstap naar Ziggo/Vodafone had overwogen en mijn pakket daar later heb geannuleerd, is de overstapservice niet correct stopgezet door de andere provider. 

• Onvrijwillige opzegging: Zonder mijn medeweten is mijn KPN-abonnement (100 Mbit/s) per 2 april 2026 stopgezet. 

• De afkoopsom: Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik een afkoopsom van € 542,31 moet betalen omdat mijn contract nog loopt tot 2027. 

• Mijn actie: Zodra ik de mail op 2 april ontving, heb ik direct telefonisch contact opgenomen om de opzegging te annuleren, zoals in de mail werd geadviseerd. Ondanks dit gesprek is de verbinding verbroken en staat de boete nog steeds in het systeem.

Ik wil mijn KPN-abonnement behouden onder de bestaande voorwaarden en ik verzoek jullie vriendelijk om de opzegging ongedaan te maken en de afkoopsom te laten vervallen. Ik ben slachtoffer geworden van een fout in de overstapservice van de andere partij en wil simpelweg mijn diensten bij KPN voortzetten.

Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,ö

Klantnummer:****

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 4, 2026

Wat vervelend. Ben je je bewust dat je die afkoopsom zeker had moeten betalen indien de overstap wel gewoon was verlopen?

Beste is nogmaals bellen.