Skip to main content
Beantwoord

Ik wil overstappen met mijn Alles-in-een abonnement na een prijsverhoging, kan dit?

• February 4, 2026
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik wil overstappen ivm een prijsstijging van mijn abonnement alles in 1

nu wordt beweert dat dit alleen kan voor de onderdelen van het alles in 1 abonnement die duurder worden.

dus alleen voor tv en vast bellen. Internet zou dan binnen het contract blijven.

klopt dit?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hallo ​@Wiskas, welkom allereerst hier. 

Dank aan de community voor de duidelijke uitleg. Als de einddatum van je contract in het verleden is dan kun je je gehele abonnement opzeggen, controleer dit door in te loggen in Mijn KPN. Is dit niet het geval? Dan kun wel televisie of telefonie opzeggen. 

Neem ook onze website door voor alle informatie hierover: Informatie over de prijswijziging voor Vast Bellen en TV

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2026

Het Alles-in-1 is al lang eigenlijk alleen internet. 

TV en vast bellen zijn losse opties geworden.  Die kun je gewoon zelf per direct opzeggen vij MijnKPN. 

Alleen als internet duurder wordt, inflatiecorrectie uitgezonderd, ben je tijdelijk contractvrij. 

Het duurder worden van opties (telefoon, kpn tv, zenderpakketten, streamingdiensten) geeft geen recht tot opzeggen van je volledige abonnement. 

Als je huidige abonnement contractvrij is kun je overstappen met inachtneming van de maand opzegtermijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2026

Alle opties hebben wel hetzelfde contractnummer.

Daarmee wordt het m.i één abonnement. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2026

Zo werkt het niet. 

JanD
Superuser
  • February 4, 2026

De basis is het internetabonnement, als je daar nog binnen je contract zit kun je er nog niets mee.

Tv en vaste telefoon zijn opties en maandelijks opzegbaar ​@Wiskas 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 4, 2026

Hallo ​@Wiskas ,

Het internetabonnement kun je opzeggen zodra je de einde contractdatum heb bereikt. Denk wel aan de opzegtermijn van één maand. 

Het aanvullende TV-abonnement en het aanvullende Vast Bellen abonnement kun je per direct via MijnKPN opzeggen. Let op: Het product vervalt dan per direct.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2026

Hallo ​@Wiskas, welkom allereerst hier. 

Dank aan de community voor de duidelijke uitleg. Als de einddatum van je contract in het verleden is dan kun je je gehele abonnement opzeggen, controleer dit door in te loggen in Mijn KPN. Is dit niet het geval? Dan kun wel televisie of telefonie opzeggen. 

Neem ook onze website door voor alle informatie hierover: Informatie over de prijswijziging voor Vast Bellen en TV

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2026

Hartelijk dank voor de heldere uitleg.

Het is mij geheel duidelijk.