Skip to main content
Beantwoord

Ik wil overstappen vanwege de wijzigende voorwaarden, kan ik met overstapservice overstappen?

• June 4, 2026
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Goedemorgen,

Kan ik ook opzeggen door dit te laten regelen via mijn nieuwe aanbieder? Bijv als ik overstap naar Vodafone en zij dit voor mij doen met nummerbehoud of via mobiel.nl

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi ​@BeauBabs!

Ja, dat kan. Als je overstapt naar een andere aanbieder (zoals Vodafone of via een partij als mobiel.nl) en je kiest voor nummerbehoud, kan je nieuwe provider de overstap en opzegging bij KPN voor je regelen.

Belangrijk is dat je in de communicatie die je van ons hebt ontvangen controleert tot welke datum je een wijziging of kosteloze opzegging kunt doorgeven. Dat is de leidende datum voor je overstapmogelijkheden. Twijfel je hierover, dan kun je dit altijd nog laten controleren via onze telefonische klantenservice.

Daarna kun je de overstap eenvoudig via je nieuwe provider in gang zetten.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 8, 2026

Hi ​@BeauBabs!

Ja, dat kan. Als je overstapt naar een andere aanbieder (zoals Vodafone of via een partij als mobiel.nl) en je kiest voor nummerbehoud, kan je nieuwe provider de overstap en opzegging bij KPN voor je regelen.

Belangrijk is dat je in de communicatie die je van ons hebt ontvangen controleert tot welke datum je een wijziging of kosteloze opzegging kunt doorgeven. Dat is de leidende datum voor je overstapmogelijkheden. Twijfel je hierover, dan kun je dit altijd nog laten controleren via onze telefonische klantenservice.

Daarna kun je de overstap eenvoudig via je nieuwe provider in gang zetten.