Skip to main content

Ik zoek iemand die gaat over kpn vastgoed.

In zuidlaren.

Hallo ​@Tim1477 ,

Wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met het hoofdkantoor: https://www.overons.kpn/nl/contact. Vervolgens kan een telefonische receptioniste je de goede kant op helpen. 

bron : Moderator Jeroen

Gaat je vraag toevallig over dit gebouw? Mogelijk kunnen we je hier de juiste richting op wijzen als u wilt delen wat u wilt vragen.

Het gaat inderdaad  over dit gebouw, dit zou mischien buiten gebruik komen.

Als u wilt kan ik hier morgen even navraag over doen bij de beheerder van dit gebouw. 

Dat zou ik waarderen, ik heb u ook een privé bericht gestuurd.

We zouden het graag willen kopen als het buiten gebruik komt.

Persoon die er over gaat is op dit moment op vakantie heeft ze laten weten en komt eind van de week terug. Dan gaat ze er naar kijken hoe het zit met dit object. Ik kom er op terug. 

Dat is prima. Ik hoor het wel.

Alvast bedankt.

Welkom op de community ​@Tim1477, wij hebben weinig te zeggen over KPN gebouwen. Gelukkig zijn er monteurs zoals ​@Ik_Combineer die hiervoor de juiste contacten hebben en je meer kunnen vertellen. Ik ben nu ook benieuwd naar de uitkomst, en eigenlijk ook wat je met het gebouw zou gaan doen 🙂

Ik heb nog niks weer gehoord.

Mvg tim

Nou goed dat je in de lucht komt want ik wel maar was het gladweg vergeten.

Het gebouw wordt op dit moment gewoon nog gebruikt en er zijn nog geen plannen om hem te migreren danwel te verkopen. Mogelijk dat dit in de toekomst veranderd maar daar is nu dus nog geen sprake van. 

Hoe zou ik dit het beste in de gaten kunnen houden?

Eigenlijk is het antwoord niet. Er zal geen te koop bord op komen wanneer dit wel te koop komt.

Maar voordat hij ooit zal worden verkocht zal hij eerst gesaneerd / gemigreerd worden. Dit betekend dat alle kabels naar de centrale worden verlegd naar een nieuw huisje wat meestal in de buurt staat. Dit duurt meestal wel een maand waarbij de grond open ligt en er constant een graaf en lasploeg aanwezig is. 
Als u dus oprecht interesse heeft zou ik daarna opnieuw aankloppen. Kan ik of een van me collega’s het navragen. 

Weet wel dat er een hoop nadelen aan deze panden zitten, zoals veelvoudig aanwezigheid van asbest en een tuin waarbij elke vierkante centimeter onder de aarde is bezaaid met kabels.

Zitten ook helemaal geen ramen in zoals bij een normaal huis. Binnen zijn er denk ik ook helemaal geen voorzieningen zoals je die bij een normaal huis zou verwachten. Afbreken en nieuw bouwen is misschien wel goedkoper dan zo'n gebouw geschikt maken voor bewoning.

Zitten ook helemaal geen ramen in zoals bij een normaal huis. Binnen zijn er denk ik ook helemaal geen voorzieningen zoals je die bij een normaal huis zou verwachten. Afbreken en nieuw bouwen is misschien wel goedkoper dan zo'n gebouw geschikt maken voor bewoning.

Meestal heeft het wel een keuken en soms ook een toilet, maar vaak is een of beide er uit gesloopt zodat ze geen rioolheffing meer hoeven te betalen. Voor ons ontzettend jammer want die wc wordt steeds schaarser nu hoofdverdelers sluiten en er kleine glasvezelhuisjes voor terug komen. 

Reageer