Hallo @DaantjeOMG,
Als inderdaad in de bevestiging de Coolbluebon is benoemd, dan zal de verzending nu binnen een week gebeuren. Even geduld nog.
Dit is de volledige uitleg:
Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?
Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau.
Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.
Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.
Het welkomstcadeau wordt verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen. Voldoe je aan alle vereisten en heb je nog vragen, dan kan je terecht bij onze partner. Zij regelen de verzending van het welkomstcadeau. Ze zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
bron:
Oké dan hoop ik dat dit ook eens de juiste informatie is. Want ik heb al een paar keer gehoord dat ik hem al had moeten hebben. Misschien is dan ook handig als dit duidelijk wordt vermeld. Heel simpel na 14 dagen bedenk tijd ontvangt u binnen een week de tegoed bon. Maar niet wisselend informeren. Ik weet niet meer wie ik moet geloven
Nou we zullen vandaag zien of ook dit weer de zoveelste loze belofte is geweest. Ik kan er niets aandoen maar ik ben inmiddels zeer sceptisch geworden.
Beste Daan OMG,
Ook ik zit nog te wachten op mijn tegoed bon.. inmiddels is het 3 weken.. (2weken proeftijd) na de 2 weken is mij verteld dat het zou worden door gegeven. Nu dus al 1 week verder. Lijkt mij erg lang voor een digitale bon.. (heb ik aangegeven bij de actie)
Wat nu te doen?
U zegt dat u al.paar keer gebelt heeft.. maar blijkbaar is dat zinloos?
Met vriendelijke groet,