Skip to main content
Beantwoord

Ik zou een eenmalige vergoeding krijgen op de factuur van juli, maar het staat er niet op

• July 3, 2025
  • 8 reacties
  • 200 keer bekeken

Ik heb in juni een bericht gekregen van kpn over een eenmalige vergoeding van 120 euro die zou worden verrekend op mijn thuis factuur van juli vanwege een verschillend maandbedrag. Krijg ik vandaag mijn factuur van juli... niks verrekend. Ik heb contact opgezocht met kpn en moet nu 5 werkdagen wachten. Hebben meer mensen dit gehad?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Sophia2000 en ​@scheemda0597,

Als de vergoeding niet op de factuur van juli mee is genomen, zal hij op de factuur van augustus komen te staan. Ik vermoed dat het verwerken van de vergoeding voor jullie iets te laat is gekomen om nog meegenomen te worden op de factuur van juli, excuus voor de vertraging!

8 reacties

Forum|alt.badge.img

Vandaag ook de nieuwe factuur van juli gekregen en de verrekening van de vergoeding van 120 euro ontbreekt hier ook😏 Zal hier ook even contact over opnemen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 6, 2025

Hi ​@Sophia2000 en ​@scheemda0597,

Als de vergoeding niet op de factuur van juli mee is genomen, zal hij op de factuur van augustus komen te staan. Ik vermoed dat het verwerken van de vergoeding voor jullie iets te laat is gekomen om nog meegenomen te worden op de factuur van juli, excuus voor de vertraging!

• Deelnemer
  • July 7, 2025

Hier ook geen verrekening op de factuur.

Zie hier wel dat het dan in Augustus verrekend gaat worden.

🫣 wacht af.......

Forum|alt.badge.img

Hier ondertussen bericht gehad...

We hebben je vorige maand laten weten dat je een eenmalige vergoeding krijgt voor je contractverlenging van Internet (en TV). Door een fout in onze betaalsystemen heb je de afgesproken vergoeding niet op je factuur van juli gekregen. Sorry hiervoor. Lees hieronder hoe we het oplossen.

Het bedrag wordt deze maand overgemaakt en niet meer verrekend met de factuur van augustus.

• Nieuwkomer
  • July 10, 2025

Kan iemand mij alstublieft van KPN toelichten waar dit op gebaseerd is ?
Heb ook de eenmalige “vergoeding contractverlening” gehad van €120,00.
Echter geen flauw idee waar dit voor is en het schijnt dat hier mailcontact over is geweest.

Kan iemand mij van KPN mij hierover informeren of dit terecht is ?
Niet dat ik volgende maand ineens een enorm bedrag moet terugbetalen.
Graag uitzoeken alstublieft en mij hierover informeren.

Ik vind het overigens zeer prettig dat ik het ontvang hoor !
Maar ik wil gewoon heel graag weten of het een correcte vergoeding is zodat ik ook zeker weet of ik er recht op heb en het dus netjes mag houden !

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • July 11, 2025

Hi ​@Alrik34, goed dat je even aan de bel trekt als je er niet zeker van bent dat het klopt en bang ben dat je dit ten onrechte ontvangt. Ik kan je gelukkig geruststellen; je ontvangt deze vergoeding alléén als hij terecht is, dus je mag het houden 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 16, 2025

Vorige week een mail gekregen dat het op mijn rekening gestort wordt. Ik vraag ma alleen af wanneer aangezien we al op de helft van de maand zitten. Heeft KPN hiervan iets van een indicatie wanneer dit geld komt?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 17, 2025

Als het inderdaad als een losse creditering verwerkt wordt, en direct gestort wordt in plaats van te verrekenen op de factuur, dan zou dat binnen 5 werkdagen moeten zijn, Sophia. Mocht die periode verstreken zijn, dan raad ik je aan om even opnieuw contact op te nemen (Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak) om te laten checken of het echt als storting komt, of dat het toch met de augustus factuur wordt verwerkt.