Skip to main content
Beantwoord

Ik zou vandaag om 16:30 teruggebeld worden over hogere facturen

• April 5, 2025
  • 9 reacties
  • 68 keer bekeken

Na langdurig telefonisch contact over mijn abonnement zou ik binnen een half uur, voor 16:30 terug gebeld worden, dit is jammer genoeg niet gebeurd. Ik heb op 20 november met jullie een contract afgesloten voor 24 maanden voor een vast bedrag per maand en met 6 maanden extra actiekorting. Dit contract wordt door jullie niet nageleefd, ik krijg veel hogere facturen. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Liefjes, welkom op onze community! Deze community is bedoeld voor klanten om elkaar te helpen.

Als je hierover liever contact hebt met de klantenservice kun je daarvoor een belafspraak maken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• April 5, 2025

Was je nieuwe klant? Of heb je verlengt op 20 november? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2025

Bestaande klant, al zeer lang 😊

• April 5, 2025

Bestaande klant, al zeer lang 😊

Dan is dit topic voor je van toepassing denk ik:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2025

Bedank voor je tip Marlon92, maar ik heb al zwart op wit een nieuw contract met ze. Dat kan je niet eenzijdig zomaar veranderen, dat is contract breuk.

Het zou fijn zijn als iemand van KPN hiernaar wil kijken...

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 5, 2025

Zou je misschien een screenshot (zonder persoonlijke gegevens) van je contract kunnen delen? Misschien kunnen we dan bekijken waar het mis gaat.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2025

Abonnement

KPN Internet 100 Mbit/s € 42,50

Dit abonnement heeft een minimumduur van 24 maanden vanaf 20 november 2024.

Actiekorting eerste 6 maanden - € 5,00 € 37,50

TV

KPN TV+ met tv-zenders incl. 1 KPN TV+ Box Extra KPN TV+ Box Pluspakket € 9,99

Eerste 6 maanden korting op KPN TV+ Combivoordeel - Korting Pluspakket € 12,50

€ 5,00

- € 5,00

- € 9,99

Extra's

Gratis Onderling Bellen € 0,00

F-Secure 2 apparaten € 0,00

Opnemen Pakket € 0,00

Spotify Premium € 10,99

Vast telefoonnummer € 2,00

Combivoordeel - Entertainmentkorting - € 5,00

Totaal per maand, met actiekorting Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 57,99

€ 67,99

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2025

Ik denk echt dat iemand van de administratie hier naar moet kijken. Dat ging de persoon aan de telefoon ook doen met zijn meerdere omdat het niet klopte. Hij zou terugbellen maar dat gebeurde dus niet.

• April 5, 2025

Graag echt een screenshot. Een afbeelding dus. Niet de tekst kopiëren en plakken. Want dan komt alles door elkaar te staan.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2025

Hoi ​@Liefjes, welkom op onze community! Deze community is bedoeld voor klanten om elkaar te helpen.

Als je hierover liever contact hebt met de klantenservice kun je daarvoor een belafspraak maken!

Â