Skip to main content

Ik heb een poos geleden mijn abonnement verlengt en zou dan een cadeaukaart ontvangen. Ik heb tot op heden nog bijs ontvangen, terwijl dit wel zou moeten. Meerdere last van?

Hallo ​@Demi99 ,

Na de verlenging geldt er eerst een wachttijd van veertien dagen vanwege de bedenktijd. En daarna duurt het gemiddeld nog één week voordat de cadeaubon is verzonden. Officieel is dat drie dagen, maar door de kerstdrukte loopt de afhandeltijd wat op. 

Tekst op de kennisbank:

(er staat hieronder een telefoonnummer vermeld dat je kunt bellen als het te lang duurt.)

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Bron: 

Bedankt voor uw antwoord. Ik was mij bewust van het tijdspad wat u beschrijft in uw bericht. Helaas is deze tijd al enige tijd verstreken en heb ik tot op heden nog niks ontvangen. Vandaar mijn vraag hier

Bedankt voor uw antwoord. Ik was mij bewust van het tijdspad wat u beschrijft in uw bericht. Helaas is deze tijd al enige tijd verstreken en heb ik tot op heden nog niks ontvangen. Vandaar mijn vraag hier

Dan morgen het in mijn eerste reactie vermelde nummer bellen. 

Hoi ​@Demi99, welkom! Heb je inmiddels contact gehad met onze leveringspartner en duidelijkheid over je cadeaubon? 

Nee nog niet, heb nog geen mogelijkheid gehad om te bellen

Reageer