Hallo,
Ik heb op 22 januari jl. door middel van een terugbelverzoek mijn abonnement opgezegd. Ik had een maand opzegtermijn en ik zou een doos opgestuurd krijgen om de apparatuur in terug te sturen. Tot op heden ontvang ik nog steeds facturen.
Ik heb daarom vandaag weer contact met de klantenservice opgenomen. Alles wordt via AI vastgelegd, maar het telefoontje van 22 januari toevallig net niet. Ik heb hier wel bewijs van in mijn oproepenlijst op mijn telefoon. Maar mijn abonnement kan alleen per vandaag met een maand opzegtermijn opgezegd worden. Want er is niks terug te vinden en met andere woorden ik lieg. Alsof ik voor de lol ga bellen dat ik in januari heb opgezegd. Omdat ik een klacht wilde indienen heb ik het gesprek beëindigd.
Vervolgens moet ik weer een terugbel afspraak maken om een klacht in te dienen. De jongen die ik aan de lijn kreeg zei dat mn abonnement nog steeds niet opgezegd was en daarom werd ik doorverbonden naar weer een andere jongen. Deze kon ook niks terugvinden over mijn opzegging. En het kon alleen per vandaag met een maand opzegtermijn. Hierop aangegeven dat ik een klacht wilde indienen. Maar mijn abonnement heeft hij nog steeds niet opgezegd omdat ik daar eerst om moest vragen zei hij. Waar bel ik dan al de hele tijd met hem over?!
Ik vind het belachelijk hoe je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en dat mijn abonnement nog steeds niet is opgezegd. Graag zou ik met iemand spreken die mij wel wil helpen.