Skip to main content
Beantwoord

In november alles opgezegd maar ik krijg nog steeds facturen

• January 3, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb in november mijn abonnement al opgezegd voor internet en tv. Alle documenten digitaal en per email opgestuurd.  Het is kennelijk nog steeds niet gelukt. De automatische incasso moet ook stoppen. Wat gebeurt er bij KPN?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@ankie.ipen . Welkom bij de KPN Community.

Wat frustrerend dat het nog niet opgelost is, vooral als je al drie keer hebt geprobeerd op te zeggen. Heb je toevallig een bevestiging van je opzegging ontvangen? Zonder die bevestiging is de kans aanwezig dat het nooit goed is verwerkt. 

Omdat wij op de KPN Community geen individuele cases kunnen oppakken, raad ik je aan om via Facebook of Twitter/X contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Daar kunnen ze wel je specifieke situatie bekijken en je verder helpen. Geef hierbij zoveel mogelijk informatie door, zoals referentienummers of bevestigingen, als je die hebt. (uiteraard alleen als je één op één contact met iemand krijgt via een van die platformen)

Hopelijk wordt het snel opgelost! Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2025

Hier vindt u alle informatie over de faktuur na opzeggen. Waarschijnlijk is er niets aan de hand.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2025

Nou ik denk van wel. 3x opgezegd. Ik ben geëmigreerd. Dat is de reden van de opzegging. Zou 3 werkdagen duren. Ben al 2 maanden verder. Op de chat krijg ik geen medewerkers. Punt is ik kan niet bellen. Ik woon off grid in Spanje

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2025

Hoi ​@ankie.ipen . Welkom bij de KPN Community.

Wat frustrerend dat het nog niet opgelost is, vooral als je al drie keer hebt geprobeerd op te zeggen. Heb je toevallig een bevestiging van je opzegging ontvangen? Zonder die bevestiging is de kans aanwezig dat het nooit goed is verwerkt. 

Omdat wij op de KPN Community geen individuele cases kunnen oppakken, raad ik je aan om via Facebook of Twitter/X contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Daar kunnen ze wel je specifieke situatie bekijken en je verder helpen. Geef hierbij zoveel mogelijk informatie door, zoals referentienummers of bevestigingen, als je die hebt. (uiteraard alleen als je één op één contact met iemand krijgt via een van die platformen)

Hopelijk wordt het snel opgelost! Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.