Skip to main content
Beantwoord

In verband met nieuwbouw staat mijn KPN apparatuur in opslag, maar nu moet ik het terugsturen

• March 26, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Per abuis heb ik KPN apparatuur opgeslagen ivm tijdelijk een jaar wonen gedurende de bouw van mijn nieuwe huis in de veronderstelling dat ik de apparatuur in het nieuwe huis weer ga aansluiten. Ik maak nu tijdelijk geen gebruik meer van KPN.  Zij vragen nu de spullen terug maar ik kan er niet bij

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@saxoboon ,

Dat kun je bespreken met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 26, 2026

Hallo ​@saxoboon ,

Dat kun je bespreken met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 28, 2026

Goedemorgen ​@saxoboon , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat is natuurlijk heel erg ongelukkig maar ook iets wat iedereen zou kunnen overkomen dus goed dat je dit aankaart! Ik kan je in dit geval eigenlijk alleen maar adviseren om het bovenstaande advies van ​@Noordzee op te volgen en hopelijk heb je dit inmiddels gedaan!

In ieder geval heel veel succes toegewenst met de bouw van je nieuwe huis en mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan ook vooral weten!