Ik wil mijn incassodatum voor mijn mobiele abonnement wijzigen, maar krijg telkens de melding dat de functie tijdelijk niet werkt. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Ik wil mijn incassodatum voor mijn mobiele abonnement wijzigen, maar krijg telkens de melding dat de functie tijdelijk niet werkt. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Beste
https://www.kpn.com/service/ugs/betaaldatum-wijzigen
Zo juist bij mij geprobeerd, bij mij kan ik het gewoon aanpassen, als ik dat al zou willen.
Ik ben, na inloggen via MijnKPN, gekomen tot kies een dag.
Beste Jan, ja ook via de link lukt het helaas niet. Ik blijf op onderstaande foutmelding uitkomen.
Goedenavond
Lastig zo, voor het wijzigen van de incassodatum kan je ook bij de klantenservice terecht. Helaas is de klantenservice in verband met kerst beperkt bereikbaar dus zou je hiermee pas vrijdag bij hun terecht kunnen. Je kan morgen en overmorgen nog een keer proberen om het online te doen, misschien dat het dan wel lukt. Werkt het dan ook niet kan je altijd vrijdag even bellen naar 0800-0402.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.