Skip to main content

Op 01-10-2024 heb ik een internetabonnement bij KPN afgesloten met een geplande ingangsdatum van 31 oktober 2024 Echter, vanwege problemen met mijn hoofdaansluiting kon ik niet tijdig overstappen van mijn huidige provider (Ziggo) naar KPN. De eerstvolgende startdatum die KPN kon aanbieden was 14 november 2024.

Door deze vertraging heb ik extra kosten gemaakt bij Ziggo. Mijn voordelige contractduur bij Ziggo liep af, waardoor ik gedwongen was om diensten van Ziggo tegen een veel hoger tarief af te nemen gedurende de tussenliggende periode van 14 dagen. Deze extra kosten bedragen €41,75.

Ik heb KPN op 09-12-204 telefonisch benaderd met het verzoek om compensatie voor deze kosten. Echter, de aangeboden compensatie is naar mijn mening onvoldoende, gezien het feit dat ik de hogere kosten uitsluitend heb moeten maken door het niet tijdig kunnen leveren van uw diensten.

Ik stel KPN hierbij in gebreke voor de periode waarin ik geen gebruik kon maken van mijn internetabonnement bij KPN, namelijk van 31-10-2024 tot 14-11-2024. Ik verzoek KPN om mij voor de volgende maand te compenseren voor de extra kosten die ik bij Ziggo heb moeten maken in deze periode. Aangezien de kosten in de buurt van elkaar liggen.

Beste ​@CV-94 via dit forum kan dat niet voor je opgelost worden, je kunt een klacht via onderstaande link indienen:

https://www.kpn.com/algemeen/klacht

Succes.

Hi ​@CV-94, jammer om te lezen dat de start van jouw abonnement anders is verlopen dan verwacht en de bedoeling was.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tip van Jan hierboven. Je kunt anders ook een terugbelafspraak maken. Een collega van mij belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Reageer