Skip to main content
Beantwoord

Inmiddels 10 maanden aan het wachten op terug storting abonnementsgeld

• July 9, 2025
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Noor Kivits
Nieuwkomer

Beste KPN,

Vorig jaar heb ik wekenlang met de klantenservice aan de telefoon gehangen nadat wij een aantal maanden door moesten betalen voor een abonnement welke al lang stop was gezet.

Nadat we bijna 10 verschillende mensen hadden gesproken en alles intensief uitgezocht moest worden (en wij steeds weken moesten wachten omdat de juiste persoon toevallig net op vakantie was), werd ons gelukkig verteld dat het een fout in het systeem van KPN was en dat we het teveel betaalde bedrag (ruim 400 euro) teruggestort zouden krijgen.

Opluchting. Het kon even duren, maar het zou zeker goed komen.

Inmiddels zijn we heel wat maanden (lees...bijna 10) verder en hebben we nog steeds niets ontvangen.

Waar gaat dit mis?

Ik kan me niet voorstellen dat het zo lang hoeft te duren. 

KPN, ik hoor graag hoe we dit kunnen oplossen.

Gr. N. Kivits

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@JDD, het is niet heel zinvol om mensen naar het KPN hoofdkantoor te laten bellen. Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice. 

En het liefst door een belafspraak te maken:
Vertel wat je vraag is en kies wanneer wij je kunnen bellen: zo snel mogelijk of op een later moment, net wat jou het beste uitkomt.

We hebben je informatie dan al klaarstaan. Zo hoef je niet door een menu, maar krijg je meteen een medewerker aan de lijn die weet waar je over belt.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 9, 2025

Telefoon ***********

Hoofd Kantoor KPN bel daar eens mee,  

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JDD 

Het heeft geen enkele zin om hiervoor het hoofdkantoor van KPN te gaan bellen.
De telefoniste zal je dan doorverwijzen naar de klantenservice, die gaan over dit soort vragen en problemen, niet het hoofdkantoor.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Noor Kivits 

Welkom op de community van KPN.

Heel vervelend dat je zo lang moet wachten op de terugbetaling van ruim 400,- euro vanuit KPN, dit had zeker niet zo moeten gebeuren.
Het geld had je allang teruggestort moeten hebben, meestal al binnen één maand na toezegging.

Ik raad je ook sterk aan om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN.
Deze is bereikbaar op 0800-0402
Dus NIET het telefoonnummer van het hoofdkantoor.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag betalingen.

De medewerker die je te spreken krijgt kan dan nagaan waarom je die ruim 400,- euro nog steeds niet hebt ontvangen na 10 maanden, en daar ook gelijk actie op ondernemen.
Geef wel duidelijk aan, dat je het geld binnen 14 dagen na het telefoongesprek op je bankrekening wil zien staan, en dat er extra haast achter wordt gezet.

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct.
Klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder)

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 10, 2025

Telefoon **********

Fout antwoord ​@JDD , het nummer is 0800 0402.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2025

Hallo ​@JDD, het is niet heel zinvol om mensen naar het KPN hoofdkantoor te laten bellen. Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice. 

En het liefst door een belafspraak te maken:
Vertel wat je vraag is en kies wanneer wij je kunnen bellen: zo snel mogelijk of op een later moment, net wat jou het beste uitkomt.

We hebben je informatie dan al klaarstaan. Zo hoef je niet door een menu, maar krijg je meteen een medewerker aan de lijn die weet waar je over belt.