Skip to main content
Beantwoord

Inruilbonus €100,- iPhone 17 actie blijft uit

• January 24, 2026
  • 8 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste moderators,

Ik heb eind Oktober 2025 een iPhone 17 besteld met de inruilactie via Recommerce. Inmiddels heb ik de basis-inruilwaarde van het toestel ontvangen, maar de extra €100,- inruilbonus ontbreekt nog steeds.

Ik heb al contact gezocht met Recommerce, maar daar krijg ik geen gehoor (geen reactie op e-mail). Bovendien zie ik hier op het forum dat klanten vaak heen en weer worden gestuurd tussen KPN en Recommerce.

Omdat de actie via KPN is aangeboden bij mijn bestelling, wil ik via deze weg vragen om een handmatige check.

• Inruilnummer:****

• Status: Basiswaarde ontvangen, bonus staat open.

• Datum inruil: 28 Oktober 2025.

Mijn gegevens (klantnummer/telefoonnummer) staan in mijn forumprofiel. Kunnen jullie uitzoeken waar de betaling van de bonus precies is blijven steken en deze laten forceren?

Alvast bedankt voor de hulp.

Beste antwoord door Pim HD

Spontane actie van Recommerce, eindelijk is de bonus gestort, heeft me heel veel tijd gekost, en vooral steeds meer ergernis, na 3 maanden is het dan gelukt.

8 reacties

• January 24, 2026

Heb je een Unlimited abonnement? Anders heb je geen recht op die 100 euro lees ik in andere topics.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2026

Ik heb een overzicht van Recommerce met een bonus belofte van €100,-.

• January 25, 2026

Ik heb een overzicht van Recommerce met een bonus belofte van €100,-.

Maar heb je een Unlimited abonnement? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

Jazeker heb ik dat

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Pim HD, welkom op onze community! Wat balen dat je geen reactie van Recommerce krijgt. Zij gaan hier inderdaad uiteindelijk over maar als je er niet uit komt met hen kun je hierover een klacht indienen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken mijn collega's daar kunnen ook even meedenken. Zoals Marlon al noemde moet er inderdaad een unlimited abonnement afgesloten zijn voor de inruilbonus.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2026

"Bedankt voor je reactie Thomas. Ik heb inderdaad een Unlimited abonnement, dus ik heb recht op de bonus. Omdat Recommerce mijn e-mails volledig negeert, verwacht ik dat KPN dit voor mij oplost, aangezien ik de deal bij jullie heb gesloten. Ik ga de belafspraak inplannen voor de klacht, maar kun jij ondertussen intern ook een melding maken bij de afdeling die over de inruilacties gaat? Het kan niet zo zijn dat een klant tussen wal en schip valt omdat een partner niet reageert."
ben nu al maanden aan het mailen en wachten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 27, 2026

Spontane actie van Recommerce, eindelijk is de bonus gestort, heeft me heel veel tijd gekost, en vooral steeds meer ergernis, na 3 maanden is het dan gelukt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah top, fijn dat het geregeld is. Sorry dat het zo lang heeft moeten duren!