Skip to main content
Vraag

Inruilkorting nog steeds niet ontvangen

• December 28, 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Recommerce niet echt een serieuze partij is. In september hebben zowel mijn echtgenote via KPN een nieuwe IPhone 17 Pro aangeschaft. Op dat moment konden we een beroep doen op een extra inruilkorting van €100. Verschillende keren contact gezocht met Recommerce maar de antwoorden vallen allemaal onder de categorie ‘pappen en nathouden’. Om op het verzoek dat ik me beroep op niet nakomen van de overeenkomst en mijn toestel terugwil, wordt niet gereageerd. Echt slecht!

3 reacties

• December 28, 2025

Heb je een Unlimited abonnement? Ik lees in andere topics dat da de voorwaarde is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 28, 2025

Ja, dat hebben we.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2025

De vertragingstactiek gaat maar door. Eerder werd door Recommerce gevraagd om de aankoopnots van het toestel. Opgestuurd en die is blijkbaar in orde. Nu krijg ik de vraag of ik de factuur van mijn abonnement wil insturen zodat ze de aanvraag kunnen ‘escaleren’. Begrijpen doe ik het allemaal niet. De Trade-in aanvraag is via KPN gelopen en is door Recommerce goedgekeurd. Vervolgens wordt de inruilprijs overgemaakt en wordt gecommuniceerd dat de extra inruilkorting wordt overgemaakt zodra de wettelijke zichttermijn voorbij is. En nu wordt er om allerlei aanvullende informatie gevraagd. Mijn echtgenote heeft nog helemaal niets van Recommerce gehoord. Ik kan wel zeggen dat deze handelswijze van KPN uitermate teleurstellend is. Blijkbaar is 43 jaar trouwe KPN-klant zijn geen aanleiding voor een fatsoenlijke behandeling.