Skip to main content
Beantwoord

Inruilwaarde bonus iPhone 17 niet ontvangen

• October 22, 2025
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Helaas heb ik de inruilbonus nog niet ontvangen. De zichttermijn is al ruim verstreken. Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Simonantonanton, bedankt je ons helpt recyclen door jouw oude toestel in te leveren bij Recommerce.

Je hebt de inruilwaarde al wel ontvangen, begrijp ik, maar wacht nog op de extra inruilbonus. Het kan tot 28 kalenderdagen duren voordat je dit op jouw rekening hebt. Je kunt de status van de aanvraag controlere via de knop Aanvraagstatus in de eerste bevestigingsmail van Recommerce.

Voldoe je aan alle voorwaarden en zijn de 28 kalenderdag voorbij, maar wacht je nog steeds? Neem dan contact op met Recommerce. Dit kan via hun online formulier: Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce. Hopelijk komen jullie er samen uit.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hi ​@Simonantonanton, bedankt je ons helpt recyclen door jouw oude toestel in te leveren bij Recommerce.

Je hebt de inruilwaarde al wel ontvangen, begrijp ik, maar wacht nog op de extra inruilbonus. Het kan tot 28 kalenderdagen duren voordat je dit op jouw rekening hebt. Je kunt de status van de aanvraag controlere via de knop Aanvraagstatus in de eerste bevestigingsmail van Recommerce.

Voldoe je aan alle voorwaarden en zijn de 28 kalenderdag voorbij, maar wacht je nog steeds? Neem dan contact op met Recommerce. Dit kan via hun online formulier: Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Forum|alt.badge.img+2

Ik dacht dat de inruilbonus via KPN verliep, maar dat lijkt dan niet zo te zijn. Dank voor de reactie. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Nee, klopt. Recommerce regelt de extra inruilbonus ook.