Skip to main content
Vraag

Inruilwaarde van Recommerce voor toestel niet ontvangen

• April 7, 2026
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Hoi, 

ik zou vanuit Recommerce een inruilwaarde ontvangen van 150 EURO, dit was anderhalve maand geleden. ik heb contact met ze proberen te zoeken maar heb minimale reactie gekregen, ze zeggen dat ze met het dossier bezig zijn maar inmiddels krijg ik geen reactie meer van hen. En heb ik dus geen idee wat en of er überhaupt wel een status is. 

Vanuit KPN wordt ook aangegeven dat jullie niet helpen tussen het contact met mij en Recommerce. ik vind dat echt veruit belachelijk aangezien ik met jullie deze samenwerking aan ga en jullie mij adviseren om mijn telefoon bij hen in te leveren. Als ik dit in het begin had geweten, had ik dit NOOIT gedaan. 

Ik zie ook nergens een telefoonnummer waar ik Recommerce op kan bereiken. Tot op heden heb ik niks van hen vernomen, dus wil ik het nog één keer aan jullie vragen: kunnen jullie mij helpen en contact met ze opnemen?

Groet,

rql

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@rql, welkom allereerst bij onze community. Goed dat je deze vraag hier stelt. 

Verbeter me vooral als ik het verkeerd zeg. Ik begrijp dat je de bevestiging hebt gehad van de inruilbonus en dat deze bonus nog niet is uitbetaald. Jij hebt als het goed is ook een referentienummer van Recommerce. klopt dit ook? 

Zo ja, vul dan het contactformulier van Recommerce om dit aan te kaarten, dit kun je hier vinden: Recommerce aanvraag. 

Heb je dit op deze manier al gedaan? Dan ben ik benieuwd wat de reactie van Recommerce was, zou je dit willen toelichten? Ik help namelijk graag. 

Ik wacht je antwoord af.