Skip to main content
Beantwoord

Internet met TV omzetten naar Internet Only

• April 23, 2026
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Is nu werkelijk alles en iedereen bij de klantenservice van KPN vervangen door chatbots en AI robots? Wist met veel moeite nog een tel. te achterhalen maar ook daar neemt niemand nog van vlees en bloed de telefoon nog op.

Ik wil weten of ik mijn Internet +TV kan omzetten naar een Internet Only abonnement, maar lees nergens hoe ik dat doen….

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@cable_guy ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie.

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

De 2026 propositie is gebaseerd op KPN TV+. TV+ is echter een aanvullend product en is niet verplicht. 

Internet-only begint met 44,00 en indien glasvezel dan met 45,00. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

8 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

@cable_guy  Klantenservice kun je bellen 0800-0402  en inspreken dat je een medewerkter wilt spreken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2026

Je kunt het ook zelf doen. Ga in je MijnKPN account naar tv. Zet daar het aantal ontvangers op 0 en vink ook app only niet aan.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 24, 2026

@cable_guy  is het inmiddels opgelost 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2026

@cable_guy  is het inmiddels opgelost 

Ben er inmiddels achter hoe het moet, maar het scheelt me maar zo weinig dat ik het maar laat. Vind het overigens nog steeds wel treurig dat alles door chatbots e AI robots overgenomen wordt en je nergens meer een echt mens te spreken krijgt…

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 24, 2026

Beste ​@cable_guy dan heb je waarschijnlijk een heel oud abo waar telefoon en tv bij ingebakken zit, want een standaard tv-abo kost €12,50 per maand.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 24, 2026

Hallo ​@cable_guy ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie.

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

De 2026 propositie is gebaseerd op KPN TV+. TV+ is echter een aanvullend product en is niet verplicht. 

Internet-only begint met 44,00 en indien glasvezel dan met 45,00. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2026

Hallo ​@cable_guy ,

Klinkt interessant! Zal me er eens in verdiepen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 27, 2026

Goedemiddag ​@cable_guy en bedankt voor jouw bericht :)

Mooi om te zien dat er vanuit de Community al zo goed met je wordt meegedacht en zo te zien ben je al goed op weg geholpen! De gemakkelijkste manier om contact te krijgen met onze Klantenservice is door een belafspraak in te plannen; je kunt dan zelf aangeven wanneer en waarover je gebeld wenst te worden!

Je kunt het ook zelf doen. Ga in je MijnKPN account naar tv. Zet daar het aantal ontvangers op 0 en vink ook app only niet aan.

Het kan inderdaad ook via je MijnKPN account en dan heb je dus niet eens contact nodig met de Klantenservice 💪🏻

Klinkt interessant! Zal me er eens in verdiepen

Zeker de moeite waard en mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hierover hebben, laat het dan ook vooral weten! Of dus even een belafspraak inplannen! Voor vandaag in ieder geval nog een hele mooie Koningsdag toegewenst 🙏🏻