Skip to main content
Beantwoord

Internet opgezegd maar betaling nog aanwezig

• April 25, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Piotr Zarczynski
Nieuwkomer

Goedemorgen, mijn klantnummer *** Ik heb enige tijd geleden de internetverbinding opgezegd en de router geretourneerd, maar de betalingsgegevens zijn nog steeds aanwezig. Verduidelijk deze situatie en stuur een bericht naar: ***

Met vriendelijke groet, Piotr Żarczyński

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Piotr Zarczynski, welkom. We hebben je persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald. Deze Community is openbaar en daarom zichtbaar voor alle bezoekers, het is verstandig om niet je persoonlijke gegevens in berichten te zetten.

Hier in de Community kunnen we helaas geen opzeggingen nakijken of aanpassen. Ik raad je aan om een belafspraak te maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, kijkt het voor je na en helpt je verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Piotr Zarczynski, welkom. We hebben je persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald. Deze Community is openbaar en daarom zichtbaar voor alle bezoekers, het is verstandig om niet je persoonlijke gegevens in berichten te zetten.

Hier in de Community kunnen we helaas geen opzeggingen nakijken of aanpassen. Ik raad je aan om een belafspraak te maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, kijkt het voor je na en helpt je verder.