Skip to main content

Ik heb factuur  ontvangen voor december 2024. Ik ben heel benieuwd voor welk abonnementsgeld ik een factuur krijg van KPN? Sinds 30 september 2024 maak ik immers geen gebruik van een abonnement en heb ik geen overeenkomst of contract voor internet en tv van KPN. Bovendien hebt u al lang geleden een retourkarton gestuurd voor het retourneren van de apparaten. Ik heb het eind september 2024 teruggestuurd. U heeft ten onrechte voor oktober en  voor november 2024 afgegeven en u heeft het geld onrechtmatig in ontvangst genomen. U dient mij terug te betalen voor oktober en november, tijdens het telefoongesprek kreeg ik te horen dat u dit zou corrigeren en als tegenprestatie ontving ik vandaag een nieuwe factuur ter betaling. Ik vraag waarom moet ik betalen? Ik vraag om terugbetaling van ten onrechte in rekening gebrachte kosten en om geen facturen te sturen voor producten die ik niet van u ontvang.

Hallo ​@A.Kolaszewska, welkom. Wat naar dat jouw opzegging niet goed verwerkt lijkt te zijn en je nog steeds facturen krijgt. Dat moeten we natuurlijk voor je oplossen, en dat kan ook. Maar, de Community is daarvoor niet de juiste plek. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze één op één klantenservice. De snelste manier is om een een terugbelafspraak te plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt. We zijn verder ook bereikbaar via een van onze social media kanalen (Facebook / X).

Ik ben deze gesprekken gewoon beu, terugbellen, uitleggen en herhalen tegen elke adviseur. Dit duurt nu al drie maanden, ik denk dat er zo'n 10 keer gesprekken zijn geweest. Elke consultant belooft het probleem van de fout van KPN op te lossen. Ik voel me gewoon lastiggevallen door deze gesprekken over hetzelfde, en er is nog steeds geen oplossing van KPN.

Reageer