Ik heb factuur ontvangen voor december 2024. Ik ben heel benieuwd voor welk abonnementsgeld ik een factuur krijg van KPN? Sinds 30 september 2024 maak ik immers geen gebruik van een abonnement en heb ik geen overeenkomst of contract voor internet en tv van KPN. Bovendien hebt u al lang geleden een retourkarton gestuurd voor het retourneren van de apparaten. Ik heb het eind september 2024 teruggestuurd. U heeft ten onrechte voor oktober en voor november 2024 afgegeven en u heeft het geld onrechtmatig in ontvangst genomen. U dient mij terug te betalen voor oktober en november, tijdens het telefoongesprek kreeg ik te horen dat u dit zou corrigeren en als tegenprestatie ontving ik vandaag een nieuwe factuur ter betaling. Ik vraag waarom moet ik betalen? Ik vraag om terugbetaling van ten onrechte in rekening gebrachte kosten en om geen facturen te sturen voor producten die ik niet van u ontvang.
Hallo
Ik ben deze gesprekken gewoon beu, terugbellen, uitleggen en herhalen tegen elke adviseur. Dit duurt nu al drie maanden, ik denk dat er zo'n 10 keer gesprekken zijn geweest. Elke consultant belooft het probleem van de fout van KPN op te lossen. Ik voel me gewoon lastiggevallen door deze gesprekken over hetzelfde, en er is nog steeds geen oplossing van KPN.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.