Skip to main content

Ik had een abonnement met de downloadsnelheid van 200Mb/sec. Het verhaal was dat je iedere maand weer terug kon gaan dus heb ik het op 1 Gbit/sec gezet voor zo’n 10 euro meer. Tot mijn grote verbazing kan ik het niet meer terugzetten naar 200Mb/sec, dat wil zeggen, dat is even duur als de 1 Gb/sec. Pas bij terugzetten naar 100Mb/sec wordt het abonnement weer goedkoper. Ik vind dit pure misleiding van klanten.

Hoi ​@Piedro568 .  Deze snap ik niet helemaal.  Ben jij nieuwe klant?  Kan het met een aanbieding te maken hebben?  

Wat betaalde jij voor 200/200 ? 

Ik betaalde altijd € 80,20. Na wijziging naar internet giga werd dat € 91,50.

Op de factuur stond vroeger bij gratis producten “sneller internet tot 200 Mbit/sec”

Vind je het goed dat ik even in je gegevens kijk, ​@Piedro568 ?

Ja dat is goed

Ja dat is goed

oh, excuus. Ik dacht dat je profiel wel ingevuld was. Maar dat is nog niet het geval.

Kun je deze aanvullen met postcode huisnummer en klantnummer en mij daarna hier een seintje geven? 

https://community.kpn.com/settings/profile

Gedaan

Zou toch leuk zijn als KPN gewoon eens reageert.

Op de factuur stond vroeger bij gratis producten “sneller internet tot 200 Mbit/sec”

Dit raak je kwijt zodra je iets wijzigd. Dat heb jij gedaan. Jij hebt gewijzigd naar 1000 mbit. Dus je bent die gratis snelheidsverhoging kwijt. Die krijg je niet meer terug.

Heb je er wel eens over nagedacht om het abonnement om te laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm? 

Hallo ​@Piedro568 ,

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) per direct ook goedkoper maken door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan het huidige tarief betalen. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

@Piedro568 

Is het verlengen op deze ☝️👆🏽 manier gelukt? 

Reageer