Skip to main content
Beantwoord

Is er een aanbiedig mogelijk?

• June 7, 2025
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

heb geen voordelen meer heb tv en internet en mbiel betaal volle pont was ff benieuwd wat er mogelijk is of jullie met iets leuks kunnen komen betaal best Veel en kan goedkoper overstappen maar zit graag bij kpn mits er iets gedaan ka worden 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi en welkom hier ​@Gerrit keijser!

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tips en suggesties hierboven. Zo niet, maak dan gerust een belafspraak. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en kijkt samen met jou je abonnement na en welke mogelijkheden er zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• June 7, 2025

Staan alle diensten die je afneemt gekoppeld in MijnKPN? Zie je daar dus alle facturen? 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 7, 2025

Als je goedkoper uit kan zijn, dan direct overstappen! 

Staan alle diensten die je afneemt gekoppeld in MijnKPN? Zie je daar dus alle facturen? 

Ja klopt 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 7, 2025

Opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Neem dus zelf telefonisch contact hierover op met KPN via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. 😎

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod zal krijgen. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 7, 2025

Beste ​@Gerrit keijser als je contractvrij bent kun je je huidige abo verlengen over overstappen naar het nieuwste abo.

Zie onderstaande link:

https://inloggen.kpn.com/?response_type=code&redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.kpn.com%2Fshop%2Fverlengen%2Finternet&client_id=ShopBff-OpenIdConnect&state=YbmB8lhKBCw0Gegf43HI

• June 7, 2025

Als je schrijf dat je nu helemaal geen voordelen hebt, dan klopt er iets niet. Je hoort natuurlijk iets korting op mobiel te krijgen. Misschien dubbele data. Gratis Pluspakket. Entertainmentkorting of gratis Netflix ofzo. Dat zou je zonder te verlengen allemaal moet kunnen krijgen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom hier ​@Gerrit keijser!

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tips en suggesties hierboven. Zo niet, maak dan gerust een belafspraak. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en kijkt samen met jou je abonnement na en welke mogelijkheden er zijn.