Skip to main content
Beantwoord

Is er vertraging in de levering van de Switch 2 welkomstcadeau?

• April 22, 2026
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Hoi!

Mijn internet aansluiting is actief sinds 1 April. Nu 3 weken verder en geen mail met track-trace ontvangen.

(Ik heb de veel gestelde vragen doorgenomen.)

Is er een vertraging?

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

Best,

Robert

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Robert van Roon en welkom bij de KPN Community. Logisch dat je wilt weten waar de Switch 2 blijft en fijn dat je inmiddels al duidelijkheid hebt. 🙂

De actie was inderdaad erg populair dus de levering duurt wat langer dan gepland. Bedankt voor je geduld! We houden je op de hoogte en je krijgt de Track & Trace per mail zodra hij verzonden is. 
Hopelijk hoef je nu niet lang meer te wachten. Welk spel ga je als eerste spelen? 😄

5 reacties

Ik zie het al. Er zijn/waren leveringsproblemen. Gelukkig lijken ze opgelost te zijn.

Ik wacht nog even af.

Best,

Robert

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2026

Hi ​@Robert van Roon en welkom bij de KPN Community. Logisch dat je wilt weten waar de Switch 2 blijft en fijn dat je inmiddels al duidelijkheid hebt. 🙂

De actie was inderdaad erg populair dus de levering duurt wat langer dan gepland. Bedankt voor je geduld! We houden je op de hoogte en je krijgt de Track & Trace per mail zodra hij verzonden is. 
Hopelijk hoef je nu niet lang meer te wachten. Welk spel ga je als eerste spelen? 😄

@Sanne van KPN Als het goed is wordt de Switch vandaag (25-04-26) door Postnl bezorgd. Het eerste spel? Uuuuuhm :) Ik denk Metroid Prime 4 Beyond. Daar heb ik de Switch 2 versie van, maakt gebruik van de nieuwe specs van de Switch 2. Verder kan ik kiezen uit Super Mario Bros, Zelda en Minecraft. Genoeg te doen voorlopig :)

De Switch 2 is bezorgd :) en ligt nu te updaten en op te laden :)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Klinkt heel tof, en inderdaad, keuze genoeg qua spellen. 😁 Ik ben sinds kort aan Pokopia begonnen en heb daar ook al veel te veel uren in zitten.

Heel heel fijn dat je hem binnen hebt! Hopelijk heb je er ook al veel plezier mee gehad. 😁 Geniet ervan en maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst vragen hebt!