Skip to main content
Beantwoord

Is het welkomstcadeau ook beschikbaar als je een aanvraag doet terwijl je onder bewind staat?

• February 18, 2026
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Goedendag,

Ik betaal sinds een poosje meer bij mijn huidige provider. Nu heeft KPN een actie waarbij je een Switch 2 of een PS5 kan krijgen bij een nieuw 2 jarig contract. Aangezien KPN maar 20 cent duurder is per maand dan mijn huidige contract wil ik graag overstappen. Echter heb ik bewindvoering (zonder schulden). 

Nu weet ik dat dan de bewindvoering een abonnement moet aanvragen en niet ik. Kan mijn bewindvoering een nieuw contract aanvragen met de actie? Zodat ik alsnog een switch2 of een PS5 kan krijgen?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ja hoor, netwerkacties gelden ook voor klanten onder bewind. Dat zijn geen aparte abonnementen behalve dat wijzigingen via het de mijnkpn app // de klantenservice zijn dicht gezet en uw bewindvoerder daar een eigen portaal voor heeft. 

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 18, 2026

Dag ​@BlackShadow1996 je doet er verstandig aan om dit met je bewindvoerder te bespreken. Als je bij je huidige provider contractvrij bent zou het moeten lukken maar de bewindvoerder heeft uiteindelijk het laatste woord.

Dag ​@BlackShadow1996 je doet er verstandig aan om dit met je bewindvoerder te bespreken. Als je bij je huidige provider contractvrij bent zou het moeten lukken maar de bewindvoerder heeft uiteindelijk het laatste woord.

Dag ​@Joep1965. Dankjewel voor je snelle reactie. Ik weet dat mijn bewindvoering het laatste woord heeft. De procedure ken ik allemaal en is voor mij duidelijk. Enige wat ik graag wil weten is dat als mijn bewind een nieuw thuis abonnement zou aansluiten werkt de actie (switch/ps5) dan nog? 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 19, 2026

Ja hoor, netwerkacties gelden ook voor klanten onder bewind. Dat zijn geen aparte abonnementen behalve dat wijzigingen via het de mijnkpn app // de klantenservice zijn dicht gezet en uw bewindvoerder daar een eigen portaal voor heeft. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 19, 2026

Hallo ​@BlackShadow1996 ,

De bewindvoerder kan gewoon voor jou dit abonnement aanvragen. Maar denk erom dat dit een tijdelijke snelpakker is. Deze acties lopen gewoonlijk tot en met zondag 23.59. Dus vraag jouw bewindvoerder om de aanvraag op tijd te doen. 

Dank allen voor de snelle reactie! Vanochtend bewindvoering gebeld voor goedkeuring. Ze hebben vandaag aangevraagd en vanmiddag heeft KPN de order al verwerkt. Nu al pluspunten voor KPN voor de snelle afhandeling.