Skip to main content
Antwoord

Jaren betaald voor ongebruikt e-mailadres

• November 18, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds 2009 blijk ik maandelijks een klein bedrag betaald te hebben voor een KPN e-mail adres dat ik nooit gebruik. Dat is opgeteld inmiddels ruim over de 1000 euro. Je mag toch aannemen dat zoiets bij KPN moet opvallen en dat je een seintje krijgt daarover.Nooit iets vernomen.Ben al sinds jaar en dag klant bij KPN en verwacht dan ook een compensatie hiervoor!

Laatste afschrijving 7,13 euro op 28-10 2025 Kenmerk 000011369610100

R.Gruijters

Beste antwoord door Joep1965

Dat is effe schrikken ​@RobGr . Kpn mag de activiteiten van een mailadres natuurlijk niet monitoren. Het is echt je eigen verantwoordelijkheid. Snel bellen met de klantenservice en het opzeggen. Daarna een borrel nemen en er niet meer aan denken 😉. 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 18, 2025

Dat is effe schrikken ​@RobGr . Kpn mag de activiteiten van een mailadres natuurlijk niet monitoren. Het is echt je eigen verantwoordelijkheid. Snel bellen met de klantenservice en het opzeggen. Daarna een borrel nemen en er niet meer aan denken 😉. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 18, 2025

Nee ​@RobGr 

Het factureringsproces is volledig geautomatiseerd, maar of jij het product wel/niet gebruikt speelt daarbij geen rol. Dat is aan jou om te checken. Vanwege de privacyregels mag KPN dat niet eens.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 18, 2025

Dat had ik wel verwacht. Voortaan beter opletten en inderdaad snel vergeten