Skip to main content
Beantwoord

Kaarten voor ADO-Emmen gewonnen met Seaters, maar ik heb ze niet gekregen

• January 26, 2024
  • 1 reactie
  • 219 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb kaarten gewonnen voor ADO-Emmen van vanavond , heb betaald via seaters en nog niks ontvangen of in mijn account staan tot op heden, heb ze al 2 mails gestuurd maar ze reageren niet en vanavond is de wedstrijd al

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Kvrolijk88, wat balen dit! Je kuntĀ jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulierĀ of je kunt hen direct een e-mail sturen opĀ helpdesk@seaters.com. Het telefoonnummer van Seaters is: 088 - 623 70 06. Zij zullen met een passende oplossing moeten komen! Mocht je er niet met ze uitkomen, laat je het dan weten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2024

Hallo @Kvrolijk88, wat balen dit! Je kuntĀ jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulierĀ of je kunt hen direct een e-mail sturen opĀ helpdesk@seaters.com. Het telefoonnummer van Seaters is: 088 - 623 70 06. Zij zullen met een passende oplossing moeten komen! Mocht je er niet met ze uitkomen, laat je het dan weten?