Skip to main content
Vraag

Kaarten voor Driving Experience bij Race Planet gewonnen en betaald maar niets ontvangen

• January 1, 2026
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Beste seaters ,

Ik heb kaarten voor Driving Experience bij Race Planet gewonnen met de attentweken van de KPN, en daar die kleine aanbetaling voor een fonds voor gedaan. Omdat ik niets meer hoorde heb ik jullie al eerder gemaild. De reactie was dat ze in de week erna via een mail van de kpn gestuurd worden maar tot op heden niets gekregen (wel een enquete die met de optie ‘anders’ niet in te vullen is...) En nu zie ik de vermelding dat ik gewonnen heb ook niet meer vermeld staan in het tabblad tickets op mijnseaters pagina. Dit gaat niet helemaal goed, graag contact/reactie aangezien ik de kaarten als kerstcadeau heb weggegeven.

m.vr.gr.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Swanly, wat aardig dat je de gewonnen kaarten als kerstcadeau hebt weggegeven. Mocht je nog altijd in afwachting zijn de gewonnen kaarten, neem dan contact op met Seaters zelf. Zij hebben een contactformulier dat je kunt invullen: Submit a request – Our Support Center Binnen 48 uur krijg je dan antwoord.