Skip to main content
Beantwoord

Kaarten voor PSV-Sparta gewonnen, betaald maar vervolgens meldingen gekregen dat er niet is betaald

• September 30, 2024
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Tickets gewonnen via Seaters, vervolgens betaald om daarna weer een mail te krijgen met; je hebt nog niet betaald en later; helaas de gewonnen tickets zijn verlopen. terwijl ik gewoon betaald heb. 

via het formulier reageren ze niet en de mail ook niet.

Kpn jullie naam hangt ook aan dit bedrijf dus ik hoop vanuit jullie kant op zen minst wel op reactie.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @HansuitVeldhoven, welkom op onze community! Wat balen dat dit niet goed gegaan is! Inhoudelijk kan ik je er helaas niet mee helpen. Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn. Er kan soms even overheen gaan maar ze zullen wel op je mail reageren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16861 reacties
  • Antwoord
  • October 3, 2024

Hoi @HansuitVeldhoven, welkom op onze community! Wat balen dat dit niet goed gegaan is! Inhoudelijk kan ik je er helaas niet mee helpen. Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn. Er kan soms even overheen gaan maar ze zullen wel op je mail reageren.