Skip to main content
Vraag

Kan betaalgegevens niet wijzigen binnen de MijnKPN app

• April 20, 2026
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

MijnKPN app geeft error: "Helaas is er wat fout gegaan bij het ophalen van de gegevens, probeer het nogmaals”.

Wat nu want er is iets fout in de werking van de app op meerdere toestellen.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 20, 2026

Beste ​@Jan Struik maak de cache van de app eens leeg en sluit de app geforceerd af en open daarna de app weer, die maatregelen helpen vaak.

Helpt het niet dan even via de gebruikelijke kanalen contact opnemen met KPN.

Succes.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 22, 2026

Hi ​@Jan Struik, welkom allereerst bij onze community. Goed dat je de vraag hier stelt. 

Is het inmiddels gelukt om dit te wijzigen? Ik probeer dit nu op een iPhone en kom tot de stap om via Wero dit te wijzigen. Mocht het niet lukken, mag ik weten bij welke stap je die melding krijgt? 

Ik ben ook benieuwd of het lukt via de website: Mijn KPN. Selecteer je Product en ga dan naar Persoons- en betaalgegevens. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2026

Het gebeurt direkt vanuit de app, ook als ik mijn accountgegevens wil inzien. Dit speelt nu al 4 dagen en opnieuw installeren helpt ook niet. En dat op al mijn toestellen (2 telefoons, 1 chromebook, 1 windows pc via internet), super irritant en technisch erg vreemd 

De klantendienst heeft mijn betaalrekening aangepast, dat schijnt te zijn gelukt maar dat kan ik dus niet controleren.

HELP.