Skip to main content
Beantwoord

Kan cashback niet aanvragen, melding dat mijn telefoon niet door Samsung aan KPN is geleverd.

• February 15, 2025
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Nu een ander probleem. Vul de cash back in en krijg de melding dat mijn telefoon niet door Samsung aan KPN is geleverd. Kan nu de aanvraag voor €120 cash back niet indienen.

Beste antwoord door Toon1954

Hallo Alex,

Naar aanleiding van jouw reactie heb ik het nog een keer geprobeerd en nu lukte het wel.

Lees verder in de community dat er aanpassingen zijn gedaan waardoor het nu lukt.

Het bevreemd mij wel dat ik, ondanks toezeggingen KPN klantenservice, geen bericht heb gehad.

Groet Toon

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 20, 2025

Hi ​@Toon1954, ik heb voor deze situatie een apart topic voor je aangemaakt. 

Is dit inmiddels gelukt? Zo niet, zou ik van je mogen weten waar je dit precies doet, welke stappen en eventueel een screenshot van wat je ziet? Heb je voor mij ook de laatste 4 cijfers van je IMEI om te kijken of dit overeenkomt met wat ik zie? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • February 21, 2025

Hallo Alex,

Naar aanleiding van jouw reactie heb ik het nog een keer geprobeerd en nu lukte het wel.

Lees verder in de community dat er aanpassingen zijn gedaan waardoor het nu lukt.

Het bevreemd mij wel dat ik, ondanks toezeggingen KPN klantenservice, geen bericht heb gehad.

Groet Toon

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 24, 2025

Hi ​Toon, ik zie nu ook dat er iets niet goed zat. Ontzettend sorry voor het ongemak. 

Ik ben blij dat het gelukt is, dankjewel voor de terugkoppeling hier.