Skip to main content
Vraag

Kan de apparatuur niet retourneren, ben nu een half jaar op reis

• December 3, 2025
  • 6 reacties
  • 44 keer bekeken

Hoi, 

Context : Ik heb mijn abbonement opgezegd omdat ik een halfjaar op reis ben.

Ik heb 2 keer contact gehad, altijd wanneer ik een telefoontje mistte (ik was druk met een reis voorbereiden), en telkens als ik terugbelde werd beloofd dat een collega terug zou bellen, wat de laatste keer niet meer is gebeurd. Ik baal hier wel van, want ik wilde graag alles juist afwikkelen voordat ik weg zou gaan.

Ik ben nu een halfjaar op reis, dus ik ben niet in staat op de apparatuur terug te sturen. Wel ben ik van plan wanneer ik terug ben weer een abbonement aan te schaffen. Ook heb ik mijn abbonement ver van tevoren opgezegd, en kreeg ik nadat ik op reis was, en nadat mijn abbonement al was afgelopen, het bericht dat ik de apparatuur moet inleveren. Wat ik begrijp, maar als ik de code al had gehad, of de paar dagen speling tussen het aflopen van abbonement en het begin van mij reis, had ik gewoon de apparatuur kunnen versturen.

Nogmaals, ik ben echt niet van plan de apparatuur te houden, te ontvreemden of iets dergelijks, maar ik ben een halfjaar niet in nederland. Ik hoop dat we een oplossing kunnen vinden hiervoor.  Mede omdat ik graag als ik terugben weer een abbonement wil aanschaffen bij jullie. Wat kan worden gedaan om dit op te lossen?

Groet 

B

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 3, 2025

Vul je je naam, adres, woonplaats, en laatste 4 cijfers van je IBAN (pers. opm.) in in je profiel? Dan kan de kpn moderator die hier nog komt dit behandelen.

IBAN als volgt IBAN:2345

Forum profiel bewerken en onderaan op bewaren klikken: https://community.kpn.com/settings/profile

Ik neem aan dat iemand je post uit de brievenbus haalt. Die kan ook de apparatuur inleveren mits de, jouw, barcode beschikbaar is voor deze persoon.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Hoi!

Er is inderdaad iemand die de post ophaalt, maar die is zelf ook momenteel niet beschikbaar binnen het termijn dat ik van KPN heb gekregen. Ik zou daarom graag wat flexibilteit in de termijn vragen als dat mogelijk is..

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 3, 2025

Zoals ik al aangaf. Vul je gegevens in. Dan kan een moderator bij jouw gegevens en er een notitie inzetten met welke termijn het spul terug kan.

Zolang ze maar weten dat het niet op Marktplaats komt loopt het allemaal niet zo'n vaart.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Ik heb mn gegevens ingevuld. Ik kreeg alleen een soort 'dreigmail' dat ik in 7 dagen moest opsturen. Anders betalen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 3, 2025

Voor die tijd komt er wel een moderator. Ik houd dit topic even in de gaten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Dankjewel!