Skip to main content
Beantwoord

Kan de beëindiging van mij mobiele nummer en abonnement terug worden gedraaid?

• June 18, 2025
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

beste, 

Mijn contract is beindigd, doordat ik mijn facturen een aantal maanden niet betaald heb. Wegens privezaken.

Ik kan nu niet meer internetten, bellen of gebeld worden. Mijn nummer is niet meer in gebruik.

Ik wil graag deze opzegging van mijn abonnement en nummer terugdraaien en de openstaande facturen betalen. Zodat alles weer als normaal wordt.

Mijn vraag is, kan dit nog is dit mogelijk? 
Als ik alles wat nog openstaat betaal, en mijn nummer weer in gebruik gesteld kan worden, en weer kan bellen en internetten.

Ik hoor het graag! 

Beste antwoord door PeterG

Dat was nu juist het probleem.. ik kan dus niet bellen, ook dat nummer niet. Omdat mijn nummer/abonnement is stopgezegd😅

Er zijn echt wel meer telefoons op de wereld😁. Familie, buren, kennissen, bezoek. Het nummer is gratis, je jaagt ze niet op kosten of ten koste van hun bundel.

Of je gaat bij een KPN winkel langs. Zoek een kpn winkel.

Of je neemt contact op via Facebook of X.com. Of heb je die beide ook niet?

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 18, 2025

Het antwoord op die vraag krijgt u alleen via de telefonische klantenservice 0800-0402. Op dit forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. 

• Auteur
  • June 18, 2025

Dat was nu juist het probleem.. ik kan dus niet bellen, ook dat nummer niet. Omdat mijn nummer/abonnement is stopgezegd😅

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 18, 2025

Langsgaan bij een KPN-winkel. En vergeet niet om je legitimatiebewijs mee te nemen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Er zijn echt wel meer telefoons op de wereld😁. Familie, buren, kennissen, bezoek. Het nummer is gratis, je jaagt ze niet op kosten of ten koste van hun bundel.

Of je gaat bij een KPN winkel langs. Zoek een kpn winkel.

Of je neemt contact op via Facebook of X.com. Of heb je die beide ook niet?

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Tom Soutendijk. Wat een nare situatie zeg. Zoals Joep en Peter al aangeven kan ik als moderator niet inbreken op dit proces. Je zal dan toch even op een bepaalde manier contact moeten leggen met de afdeling Collections die dit nader kunnen bekijken.