Skip to main content
Beantwoord

Kan de factuur via de post worden stopgezet?

• May 26, 2025
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik zou graag willen dat factuur per post stop word gezet. Het gaat om de mobiele nummer wat eindigt op 66.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Zelfde abonnement verlengen,

Dit is niét iets dat je zelf kunt aanpassen via MijnKPN ( ​@JanD 😉) dus hiervoor zal je wel even contact moete hebben met 1 van mijn collega's. Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 26, 2025

Beste ​@Zelfde abonnement verlengen , dat kun je zelf in MijnKPN regelen, zo niet, dan even bellen met 0800 0402 onder werktijd. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 27, 2025

Hi ​@Zelfde abonnement verlengen,

Dit is niét iets dat je zelf kunt aanpassen via MijnKPN ( ​@JanD 😉) dus hiervoor zal je wel even contact moete hebben met 1 van mijn collega's. Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!Â