Skip to main content
Beantwoord

Kan een tweede betaalregeling als je er al een hebt lopen?

• August 29, 2025
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb een betaal regeling lopen maar nu wou ik voor en betaling van deze maand ook betaal regeling, is dat mogelijk kom er anders niet uit 

Beste antwoord door Ik_Combineer

https://www.kpn.com/service/ugs/online-betaalafspraak-maken

Online betaalafspraak maken om later te betalen

Informatie

Let op: heb je op dit moment al een factuur uitgesteld? Dan kan je geen nieuwe factuur uitstellen. Je hoeft ons hiervoor niet te bellen.

Voorwaarden online betaalafspraak

Je mag 1 keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je krijgt hiervoor een e-mail met een iDEAL link.

Je kan alleen een betaalafspraak maken:

• Voor de factuur die je als laatst gekregen hebt
  • Als je maar 1 factuur hebt die je nog moet betalen
  • Als de originele factuurdatum minder dan een maand geleden is
  • Als het bedrag van de factuur lager dan 500 euro is

Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. Ben je geblokkeerd? Betaal dan de factuur. Daarna maak je weer gebruik van alles wat KPN te bieden heeft.

----------

Eigenlijk kan het dus niet, wel zou ik zoals Jan aangeeft even bellen. KPN probeert altijd mee te denken in oplossingen als het om betalen gaat.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 29, 2025

Weer even bellen met 0800 0402 

Dit forum is geen klanten service en kunnen dus niets voor je regelen ​@Mybrto 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • August 29, 2025

https://www.kpn.com/service/ugs/online-betaalafspraak-maken

Online betaalafspraak maken om later te betalen

Informatie

Let op: heb je op dit moment al een factuur uitgesteld? Dan kan je geen nieuwe factuur uitstellen. Je hoeft ons hiervoor niet te bellen.

Voorwaarden online betaalafspraak

Je mag 1 keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je krijgt hiervoor een e-mail met een iDEAL link.

Je kan alleen een betaalafspraak maken:

• Voor de factuur die je als laatst gekregen hebt
  • Als je maar 1 factuur hebt die je nog moet betalen
  • Als de originele factuurdatum minder dan een maand geleden is
  • Als het bedrag van de factuur lager dan 500 euro is

Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. Ben je geblokkeerd? Betaal dan de factuur. Daarna maak je weer gebruik van alles wat KPN te bieden heeft.

----------

Eigenlijk kan het dus niet, wel zou ik zoals Jan aangeeft even bellen. KPN probeert altijd mee te denken in oplossingen als het om betalen gaat.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 1, 2025

Hoi ​@Mybrto , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Zoals hierboven al wordt aangegeven, kun je hiervoor het best even contact opnemen met onze Helpdesk. Tegenwoordig is het ook mogelijk om hier een belafspraak voor in te plannen. Hopelijk heb je inmiddels contact gehad hierover!