Skip to main content
Beantwoord

Kan er wat aan de hoge maandlasten worden gedaan voor een jarenlange vaste klant als ik?

• January 18, 2025
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Al sinds jaar en dag ben ik trouwe klant van KPN .  
Onlangs  kwam in de media voorbij dat de maandelijkse kosten voor internet-  TV met name in Nederland aan de hoge (te) kant zijn en dat de klant zo nu en dan beter af zou zijn om een nieuw contract af te sluiten .  Nu word ik met regelmaat gebeld door een bel bureau die namens Ziggo proberen om een nieuw contract aan te bieden . Zij kunnen dan een goedkopere contract aanbieden. Tot nu toe heb ik het niet gedaan omdat dan mijn E mail adres ook gaat veranderen en dat is wat ik niet wil . 
mijn vraag is ; wat kunt u aan het hierboven beschreven voor mij betekenen ?

kan er wat aan de (te) hoge maandlasten worden gedaan voor een jarenlange vaste klant als ik?

zie uw reactie graag tegemoet,

Met vriendelijke groeten,

Ben Wiskamp 

Beste antwoord door PeterG

De huidige propositie kan wat voordeliger zijn dan een ouder Hussel of Alles-in-1 abonnement. 

Je kunt het uitrekenen met onderstaand schema. 

Het "nieuws klanten lokkertje" (voordeel) krijg je alleen bij een nieuwe provider. 

Maar dat heeft dus gevolgen voor je e-mailadres en opnames. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 18, 2025

De huidige propositie kan wat voordeliger zijn dan een ouder Hussel of Alles-in-1 abonnement. 

Je kunt het uitrekenen met onderstaand schema. 

Het "nieuws klanten lokkertje" (voordeel) krijg je alleen bij een nieuwe provider. 

Maar dat heeft dus gevolgen voor je e-mailadres en opnames.