Skip to main content
Beantwoord

Kan ESPN 3 maanden gratis voor trouwe klanten?

• January 30, 2025
  • 11 reacties
  • 215 keer bekeken

Heeft kpn een actie voor bijv 3 maanden gratis espn compleet voor trouwe klanten?

We zijn al ruim 40 jaar klant!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Dekker-van den Broek. Soms is het leuk als je provider je als trouwe klant waardeert en je een cadeautje geeft. En dat doen we ook regelmatig met leuke extra's en ook via onze Combivoordelen. 

Momenteel hebben we niet specifiek een actie lopen voor ESPN Compleet voor bestaande klanten, maar het kan nooit kwaad om er eens een telefoontje aan te wagen. Wie weet wat we je kunnen bieden. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• January 30, 2025

Heeft kpn een actie voor bijv 3 maanden gratis espn compleet voor trouwe klanten?

We zijn al ruim 40 jaar klant!

Soms heeft KPN acties. 3 maanden gratis Disney+ is ooit wel eens geweest volgens mij. Maar gratis ESPN heb ik nooit langs zien komen. Wie weet komt dat nog een keer.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 30, 2025

Tijdens Corona hebben we een keer (in de maand januari) één maand gratis ESPN Compleet gehad. Maar dat was een eenmalige geste i.v.m. dat iedereen toen min of meer thuis opgesloten zat.  

Maar verder doet KPN dit nooit. Overigens heb je wel de beschikking over ESPN (1).   

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2025

Hoi ​@Dekker-van den Broek. Soms is het leuk als je provider je als trouwe klant waardeert en je een cadeautje geeft. En dat doen we ook regelmatig met leuke extra's en ook via onze Combivoordelen. 

Momenteel hebben we niet specifiek een actie lopen voor ESPN Compleet voor bestaande klanten, maar het kan nooit kwaad om er eens een telefoontje aan te wagen. Wie weet wat we je kunnen bieden. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dankjewel,  ga ik doen!!

• Nieuwkomer
  • February 6, 2025

Zoals aangeraden door Arjan heb ik zojuist gebeld met KPN maar wat ik ook geprobeerd heb (43 minuten lang aan de lijn gehangen) er kon nog geen maand gratis ESPN vanaf, en dat voor klanten die al ruim 40 jaar trouw zijn aan KPN!!!!

We gaan nu serieus de aanbiedingen bij Ziggo bekijken en dan evt overstappen, in ons appartement liggen nl zowel voorbereidingen voor KPN als voor Ziggo!

Heel sneu dat KPN op deze manier omgaat met trouwe klanten…….

• February 6, 2025

Met het nieuwe level systeem wat KPN gisteren geïntroduceerd heeft kan je ESPN gewoon gratis voor altijd krijgen 🤡

Leuk hé?

• Nieuwkomer
  • February 6, 2025

Wij hebben 3 maanden geleden ons contract verlengd en daarmee een korting gekregen voor 6 maanden van Euro 5.00 per maand en daarmee mogen we nu dus geen gebruik maken van de gratis ESPN, als we dit geweten hadden, dan hadden we natuurlijk nooit verlengd!

KPN laat blijkbaar dus eerst mensen een slechter aanbod aannemen om daarna vervolgens (als het dus te laat is) een gunstiger aanbod te doen……

Triest maar waar……..

• February 6, 2025

Wij hebben 3 maanden geleden ons contract verlengd en daarmee een korting gekregen voor 6 maanden van Euro 5.00 per maand en daarmee mogen we nu dus geen gebruik maken van de gratis ESPN...

Dat mag wel. Het nieuwe level systeem en dus gratis ESPN is voor alle klanten. Ook bestaande klanten met een verlengt contract. Als dat niet zo is, dan zie ik graag een linkje naar een stukje tekst van een KPN medewerker. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 6, 2025

Als je 6 maanden geleden al hebt verlengd met een actiekorting, dan kunnen we je helaas niet opnieuw verblijden met een actiekorting. Maaarrrr zoals ​@Marlon92 al aangeeft, kun je wel gebruik maken van de nieuwe Combivoordelen. Als je level 1 bent - daarvoor heb je Internet (en tv) en minimaal 1 Mobiel nodig - dan kun je via de MijnKPN app gratis ESPN Compleet activeren. Op dit moment wil iedereen dat, dus het is vrij druk in de app en moet je daardoor misschien even wachten met het activeren.

• Nieuwkomer
  • February 14, 2025

We zitten nog voor 2 jaar vast aan ons mobiel abonnement bij BEN dus helaas kunnen we momenteel niet overstappen naar KPN en dus niet op level 1 geraken….

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 14, 2025

Dan maar wachten tot je contractvrij bent.Â