Hallo @Swrt , kijk eens in Mijn Bestelling. Log in met bestelnummer Sxxxxxxxx en postcode.
Daar kan je jouw contract downloaden. Ook vind je als het goed is de toestelfactuur in de bijlagen.
Helaas staat daar nog geen factuur bij; volgens de medewerker aan de telefoon komt deze pas in januari bij de maandelijkse inning. Maar we willen best direct het toestel betalen om een factuur te krijgen; deze optie lijkt niet te bestaan…
Er is alleen retourformulier zichtbaar, geen factuur.
Hallo @Swrt, als het goed heb je een contract ontvangen van de overeenkomst. Voor zover ik weet zit daar op de laatste pagina een factuur van het totale toestelbedrag bijgevoegd. Deze factuur is dan enkel ter weergave en de betaling van het toestel vind maandelijks plaats of als je het hele bedrag in 1x doet bij de eerstkomende reguliere factuur.
Dank! Ik heb inmiddels weer telefonisch contact gehad met KPN; de factuur zoals in de app is niet volledig (oa geen artikel omschrijving, geen aankoopdatum) om mee te doen aan de watch-actie. Het toestel is inmiddels wel afgeschreven, dus gaat toch niet via de maandelijkse incasso zoals me eerder verteld werd♂️.
De volledige factuur die nodig is voor Samsung wordt als het goed is snel gemaakt door KPN en kunnen we donderdag verwachten. Toch gek dat KPN weet welke gegevens Samsung nodig heeft, maar dit niet direct in een factuur zet. Daar moet dan iemand weer een extra handeling voor verrichten/een aanvraag doen bij collega's. Bij iedere webshop ontvang je direct na bestelling een factuur, dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn in een automatische proces zou je denken. Maar we wachten donderdag af, komt vast goed!