Skip to main content
Vraag

Kan geen gebruik maken van de Promotie voor de Samsung Tab A11: toestel een dag te vroeg gekocht

• April 20, 2026
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo, het is wel een beetje jammer dat ik de S26 Ultra één dag te vroeg heb gekocht en daardoor de promotie met de Tab A11+ misloop. Kan KPN hier echt niets in betekenen? Ik heb al contact gehad met Samsung, maar helaas houden zij strikt vast aan de factuurdatum. Die is bij mij 19 april, terwijl de actie pas vanaf 20 april geldt.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 20, 2026

Hallo ​@Oktay ,

KPN kan deze datum niet veranderen. Wat je zelf kunt doen, is de aankoop annuleren binnen veertien dagen. En dan daarna opnieuw de aankoop te doen. 

Het is overigens een acte van Samsung zelf die loopt tot en met 5 juli 2026. 

https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/CU9CH7L2QJRMX

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2026

Hi ​@Noordzee ,

Dank voor je reactie. Dat geldt niet als het toestel al in gebruik is en de seal dus afgebroken is toch of heb ik het mis?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 20, 2026

Bel even met 0800-0402 (klantenservice) en vraag dat daar. Sowieso moet je dan daar bij hun ook de annulering van je aankoop vast laten leggen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2026

@Noordzee 

Gisteren langs de winkel geweest waar ik het toestel had gehaald. Ze hebben mijn “oude” toestel als nieuw erin gezet waardoor ik een nieuwe contractdatum van 20 april heb en dus in aanmerking kom voor de Samsung promo. Chapeau! Had het niet verwacht, maar mooi opgelost zo.