Skip to main content
Beantwoord

Kan geen gebruikmaken van weekenddeal door KvK storing

• August 23, 2025
  • 12 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik wil een nieuwe abbonnement afsluiten voor mijn nieuwe bedrijfspand. leuk een actie met iPad.. vul alle gegevens in.. geeft ie steeds fout melding bij mijn naam ..komt niet overeen met KVK… kvk heeft storing.. en het is weekend.. Niks, niemand te bereiken.. maar het is een weekend deal.. 

dus.. ik kan niks :( 

Beste antwoord door Carola22

Er is geen storing, maar er vindt gepland onderhoud plaats. Als het goed is, kun je na 14 uur weer gebruik maken vd KvK site en dan is het nog steeds weekend.😉

Gepland onderhoud, KVK-diensten niet beschikbaar

Tussen vrijdag 22 augustus 18.00 uur en zondag 24 augustus 14.00 uur vindt er onderhoud plaats op KVK.nl waarvan je hinder kunt ondervinden.

12 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 23, 2025

Hoi ​@AvalonAllart, via de socials is KPN wel goed te bereiken.
Via Facebook kun je een privé bericht sturen. In Facebook Messenger kun je KPN opzoeken en dan een privé bericht sturen. 
Via X (Twitter) kan dit ook. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 23, 2025

@Anneke-Anna  bedankt.. denk alleen niet nu in het weekend 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 23, 2025

De actie is enkel geldig via kpn.com, maar je kan eventueel voor vragen omtrent je kvk wel terecht in een kpn (XL) winkel. Deze zijn vaak wel geopend op zondag.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 23, 2025

@Ik_Combineer 

bedankt.. helaas geen tijd voor..  

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 23, 2025

Dan wordt het toch een bericht op x (twitter) of Facebook. Als het goed is werkt de sociale media team ook in het weekend net zoals forum moderatoren. Uiteraard niet op dit tijdstip.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 23, 2025

@Ik_Combineer bedankt voor je bericht. heb op alle socials wat gestuurd haha 

• Antwoord
  • August 24, 2025

Er is geen storing, maar er vindt gepland onderhoud plaats. Als het goed is, kun je na 14 uur weer gebruik maken vd KvK site en dan is het nog steeds weekend.😉

Gepland onderhoud, KVK-diensten niet beschikbaar

Tussen vrijdag 22 augustus 18.00 uur en zondag 24 augustus 14.00 uur vindt er onderhoud plaats op KVK.nl waarvan je hinder kunt ondervinden.

• August 24, 2025

Dat dacht ik ook al direct bij het zien van de titel.
Helaas krijg je die informatie niet direct via de foutmelding.
( zoals dat meestal het geval is bij foutmeldingen van computersystemen, nietszeggende foutmelding, of er gebeurd gewoon niets )

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@AvalonAllart, welkom op onze community! Ik zie al wat goede tips voorbij komen en dat het dus om onderhoud ging. Ik hoop dat het nog gelukt is te bestellen met een iPad als welkomstcadeau!

• August 26, 2025

Ik had rond 14 uur nog even gecheckt, maar las dat het onderhoud naar verwachting tot 18 uur ging duren. Of het daarna nog verder was uitgelopen, weet ik niet. Voor ​@AvalonAllart hoop ik dat het toch nog in orde is gekomen.

• August 26, 2025

[..] tot 18 uur ging duren. Of het daarna nog verder was uitgelopen, weet ik niet.

Het duurde nog ietsje langer, blijkbaar zat er iets tegen maar om 20:00 oid werkte het weer, de kvk site bedoel ik.

• August 26, 2025

[..] tot 18 uur ging duren. Of het daarna nog verder was uitgelopen, weet ik niet.

Het duurde nog ietsje langer, blijkbaar zat er iets tegen maar om 20:00 oid werkte het weer, de kvk site bedoel ik.

Gelukkig was de KvK site dus op tijd weer online om nog een deal te kunnen afsluiten. Misschien horen we nog iets van ​@AvalonAllart