Skip to main content

Kan iemand mij vertellen hoe het er voor staat met PlayStation 5 welkomstcadeau?

• January 1, 2026
  • 10 reacties
  • 72 keer bekeken

Jey Samaha
Deelnemer

Ik lees verschillende berichten over het verkrijgen van ons welkomstcadeau de PlayStation 5 
ik heb op 30-10 een contract getekend en mijn aansluiting was op 27-11 

kreeg een mail 12-12 dat het wat langer duurt Max 3 weken maar ik lees hier dat er mensen zijn die langer wachten en mensen die later aan gesloten zijn maar gebeld hebben het wel hebben gehad ik heb alleen die mail gekregen maar verder niks meer gehoord /ontvangen. Ook geen vouchercode of een track en trace code ! Dus als hier iets over bekend is hoe en wat !! Het er nu voor staat 

January 1, 2026

Hallo ​@Jey Samaha ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef op 18 december 2025:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 1, 2026

Hallo ​@Jey Samaha ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef op 18 december 2025:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

Ik ben 2 december online gegaan met de aansluiting en ik heb vandaag de track and trace gekregen dat die morgen wordt bezorgd 

Jey Samaha
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 1, 2026

Met dit antwoord kom ik niet veel verder 

Een duidelijk eerlijk antwoord hoe het zit : is toch niets te veel gevraagd!!!!! Een mailtje dat het max drie weken uitloopt en dan verder niks meer laten weten en als je zelf contact zoekt je nog geen duidelijke reactie hoe het ermee staat 

Een mededeling met het excuus dat het Langer Gaat duren Dan was afgesproken, zou ik niet meer dan normaal vinden toch 😳 zou voor het begrip en de frustratie Voor beiden de goede komen 

Met dit antwoord kom ik niet veel verder 

Een duidelijk eerlijk antwoord hoe het zit : is toch niets te veel gevraagd!!!!! Een mailtje dat het max drie weken uitloopt en dan verder niks meer laten weten en als je zelf contact zoekt je nog geen duidelijke reactie hoe het ermee staat 

Een mededeling met het excuus dat het Langer Gaat duren Dan was afgesproken, zou ik niet meer dan normaal vinden toch 😳 zou voor het begrip en de frustratie Voor beiden de goede komen 

Sorry maat ik ben geen medewerker van KPN dus snap je frustratie niet naar mij 

Jey Samaha
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 1, 2026

Sorry maat ik ben geen medewerker van KPN dus snap je frustratie niet naar mij 

Sorry is ook niet naar jou bedoeld krijg van Noordzee een berichtje waar ik op reageerde 

Sorry is ook niet naar jou bedoeld krijg van Noordzee een berichtje waar ik op reageerde 

Okee geeft niks snap het wel 

Jey Samaha
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 1, 2026

Okee geeft niks snap het wel 

Gaat toch nergens over als je zo terug leest is het al een hele tijd een probleem bij ze 

Gaat toch nergens over als je zo terug leest is het al een hele tijd een probleem bij ze 

Klopt slaat ook nergens op ik heb van de week gedreigd om rechtsbijstand maar in te schakelen en nu in een keer krijg ik mijn track and trace binnen ik heb contact opgenomen met sidekix dat is het bedrijf dat de uitlevering doet 

Jey Samaha
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 1, 2026

Klopt slaat ook nergens op ik heb van de week gedreigd om rechtsbijstand maar in te schakelen en nu in een keer krijg ik mijn track and trace binnen ik heb contact opgenomen met sidekix dat is het bedrijf dat de uitlevering doet 

Ik heb alleen een mailtje gekregen van KPN dat het vertraagd was, maar verder nog niks klopt dat? Krijg je niet eerst nog een mail met een code?

Ik heb alleen een mailtje gekregen van KPN dat het vertraagd was, maar verder nog niks klopt dat? Krijg je niet eerst nog een mail met een code?

Nee dat krijg je niet je krijgt een mail van post nl dat het bezorg wordt heeft u het nummer van sidekix anders is het nummer 088 6237006