Skip to main content
Beantwoord

Kan ik abonnement omzetten naar nieuwe vorm ondanks verlenging afgelopen november?

• May 11, 2025
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement omzetten van oud telfort naar kpn+ 

maar dat gaat Dus niet omdat ze mijn oude abonnement in november is verlengd en niet is omgezet naar nieuw wat ik toen had gevraagd en zelfs speciaal telefonisch laten doen kan iemand mij helpen van KPN om dit toch nog voor elkaar te krijgen

mvg

jan a

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@J.D.A ,

Nu kan dat niet meer. Je zult moeten wachten tot je weer contractvrij bent. 

Bewaar dit topic voor de link naar de door jou gewenste manier van verlengen. 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) overzetten naar KPN TV+ en dan meestal goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan sneller via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• May 11, 2025

Ik denk dat da niet meer kan. Dit had in november goed moeten gebeuren. Je had binnen 14 dagen bezwaar moeten maken dat het niet goed is gegaan. Ik vrees dat je nu zult moeten wachten. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 11, 2025

Hallo ​@J.D.A ,

Nu kan dat niet meer. Je zult moeten wachten tot je weer contractvrij bent. 

Bewaar dit topic voor de link naar de door jou gewenste manier van verlengen. 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) overzetten naar KPN TV+ en dan meestal goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan sneller via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 13, 2025

Goedemorgen ​@J.D.A en bedankt voor jouw bericht!

Helaas moet je in dit geval wachten totdat je weer contractvrij bent voordat je over kunt stappen. Hierboven wordt het goed uitgelegd door ​@Noordzee en zodoende heb ik zijn antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Wellicht niet waarop je had gehoopt maar met alle goede wil van de wereld kunnen we er in dit geval niks anders van maken :( Desondanks hoop ik dat je met deze informatie wel weet waar je aan toe bent.