Skip to main content
Beantwoord

Kan ik abonnement verlengen met een Playstation 5?

• July 26, 2025
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Als ik naar ziggo overstap krijg ik een Playstation 5 kado, als ik naar kpn zou gaan krijg je een Playstation 5 kado. Kan ik mijn contract bij kpn verlengen om een Playstation 5 kado te krijgen? Anders is de keuze om over te stappen naar ziggo natuurlijk snel gemaakt. Cadeaubon zou overigens ook werken.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Schel ,

Je ontvangt alleen zo’n welkomstcadeau als je minimaal zes maanden geen klant bent geweest.

Je kunt jouw abonnement bij KPN (mits contractvrij) ook goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

5 reacties

• July 26, 2025

Nee. Dat kan niet. KPN zou gek zijn. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 26, 2025

Beste ​@Schel de cadeaus die KPN aanbiedt gelden uitsluitend voor nieuwe klanten.

Toen jij klant werd bij KPN heb je toentertijd waarschijnlijk ook een cadeau gehad in de vorm van korting of anderszins, dat doet KPN geen 2x.

• July 26, 2025

Beste ​@Schel de cadeaus die KPN aanbiedt gelden uitsluitend voor nieuwe klanten.

Toen jij klant werd bij KPN heb je toentertijd waarschijnlijk ook een cadeau gehad in de vorm van korting of anderszins, dat doet KPN geen 2x.

Dat is alleen als je de laatste 10 tot 15 jaar klant bent geworden geen enkele klant die toen kpn/hetnet begon met consumenten internet heeft ooit een welkomst kado ontvangen.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • July 26, 2025

Wat dacht jezelf? U vraagt, KPN draait ​@Schel? Lees toch gewoon eerst de actievoorwaarden. Direct maar overstappen. Welkomstcadeau is niet voor bestaande klanten. En ook niet als je dreigt met een opzegging. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 27, 2025

Hallo ​@Schel ,

Je ontvangt alleen zo’n welkomstcadeau als je minimaal zes maanden geen klant bent geweest.

Je kunt jouw abonnement bij KPN (mits contractvrij) ook goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: