Skip to main content
Beantwoord

Kan ik alle betalingen op één dag laten afschrijven?

• 25 January 2025
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties

ik heb een 4 tal abonnementen en deze worden op 4 verschillende dagen afgeschreven. ik wil al deze bedragen graag op een dag laten afschrijven.?

Beste antwoord door Joep1965

Dag ​@JH04 ke kunt zelf de incassodatums aanpassen.  Hier meer info. Is dit het antwoord op je vraag?

Bekijk origineel

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 21840 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2025

Dag ​@JH04 ke kunt zelf de incassodatums aanpassen.  Hier meer info. Is dit het antwoord op je vraag?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7215 reacties
  • 27 januari 2025

Hoi ​@JH04 en bedankt voor jouw bericht :)

Ben je er aan de hand van bovenstaande informatie nog uitgekomen om dit aan te passen? Mocht dit onverhoopt niet zijn gelukt, kun je hiervoor ook altijd even bellen; je kunt onze helpdesk bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en vraag vervolgens of je kunt worden doorverbonden met de afdeling 'Collections'. Laat je ons weten of het nog is gelukt om de datums aan te passen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

Op basis van een eerder advies heb ik de data aangepast. Ik kan op dit moment nog niet controleren of dit voor de 4 abonnementen is gelukt.

Ik zal het laatse advies opvolgen en contact zoeken met “Collections”

Hartelijk dank voor de tips.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 januari 2025

Goede morgen,

Ik heb contact gehad met de afdeling Collections en de gewenste wijzigingen zijn doorgevoerd,

Hartelijk dank voor de support.

De “zaak” kan worden gesloten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7215 reacties
  • 28 januari 2025

Fijn om te horen ​@JH04 en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt gedeeld, wordt gewaardeerd :) 

Reageer