Skip to main content
Beantwoord

Kan ik als bestaande klant ook korting krijgen?

• 14 februari 2024
  • 7 reacties
  • 610 keer bekeken

Dus, dan zeg ik mijn abonnement op en ga naar Ziggo. Indien alleen nieuwe klanten deze korting krijgen.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Mike44, welkom! Het klopt dat wij een welkomstaanbieding bieden aan nieuwe klanten, net als andere providers. Voor onze bestaande klanten hebben we soms acties, zoals Berteman hierboven deelt. Daarnaast hebben we altijd combivoordeel als je mobiel en vaste diensten combineert én verschillende wisselende extraatjes

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36369 reacties
  • 14 februari 2024

Dat is jouw goed recht. Mogelijk zien we je in de toekomst nog eens terug? 

Even voor de zekerheid : Opzeggen kan niet via dit forum. Bel daarvoor met 0800-0402. 

• Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 14 februari 2024

Oké, doe ik, bedankt voor deze klantonvriendelijke reactie !

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 14 februari 2024

Wie kaatst kan de bal verwachten @Mike44 

• Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 14 februari 2024

Kaatst? Snap je het wel ?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 14 februari 2024

Ik snap het heel goed @Mike44  daarom reageerde ik, maar jij snapt het niet denk ik.

Als nieuwe klant heb je ooit een keer korting gehad of een gratis product, dat blijft KPN niet doen.

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1194 reacties
  • 14 februari 2024

Misschien behoor je binnenkort tot de gelukkigen die pro-actief benaderd wordt, @Mike44.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-biedt-bestaande-klanten-proactief-120-euro-korting-aan/

Je kunt ook zelf bellen met de klantenservice en proberen een korting te krijgen of inderdaad naar een andere provider.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30802 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2024

Ha @Mike44, welkom! Het klopt dat wij een welkomstaanbieding bieden aan nieuwe klanten, net als andere providers. Voor onze bestaande klanten hebben we soms acties, zoals Berteman hierboven deelt. Daarnaast hebben we altijd combivoordeel als je mobiel en vaste diensten combineert én verschillende wisselende extraatjes

*